واکنش فوری باشگاه تراکتورسازی به اقدام کاوه رضایی

واکنش فوری باشگاه تراکتورسازی به اقدام کاوه رضایی

علی اکبر ذوالمجیدیان درباره شکست 1-2 تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اینطور گفت: به بازیکنان و کادر فنی تراکتور برای این بازی خوب افتخار می کنم. همه دیدند که توانستیم یک بازی خوب و تماشاگرپسند انجام دهیم. داوران در هر مسابقه علناً حق تراکتور را می خورند. مربی ما خارجی است و نمی گذاریم زیاد با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کند اما برای داوران متاسفیم. پنالتی اول استقلال اصلا درست نبود. همه می توانند صحنه های دیگر را ببینند.

وی در خصوص اظهارات باشگاه استقلال مبنی بر اینکه تراکتورسازی ها به جای فرافکنی باید شکست را بپذیرند، گفت: تراکتورسازی هفته گذشته در زمین استقلال را شکست داد اما در جام حذفی داوری ما را شکست داد. بین برد دو تیم تفاوت زیادی وجود دارد. قبول کنید در تبریز مردان بازی کردیم و 2 بر صفر پیروز شدیم. چند موقعیت را از دست دادیم اما همه دیدند که استقلال ناعادلانه ما را شکست داد.

مدیر تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه آیا از کوپال ناظمی شکایت خواهند کرد یا خیر، توضیح داد: حتما این کار را می کنیم، از این داور شکایت خواهیم کرد. البته به درخواست ما و استفاده از یک داور تهرانی برای بازی با استقلال رسیدگی نمی شود اما باید پاسخگوی هواداران خود باشیم. مردمی که عاشقانه و دلسوزانه تراکتور را دوست دارند خون می خورند و با این تیم زندگی می کنند. اگر نیروی ما به استقلال نرسد و ببازیم مشکلی نداریم. سیاوش یزدانی پس از پایان بازی مصاحبه ای انجام داد و تنها راه رسیدن به تراکتور را آزار و اذیت دانست. آنقدر در تهران خوب بازی کردیم که بازیکن حریف اینطور صحبت می کند.

وی در خصوص اینکه حسن نیازی کمک قاضی دوم به صراحت به تراکتوری ها اعلام کرد که سرهنگ نیروی انتظامی است، توضیح داد: ما در این سمت به او احترام می گذاریم اما سرهنگ نیروی انتظامی چه ربطی دارد؟ زمین فوتبال؟ این را کمک داور به هادی محمدی گفت. شما کمک داور مسابقه فوتبال هستید، چه ربطی به مسئولیت شما در پلیس دارد؟ در همان زمان که محمدی به داور اعتراض کرد، روزبه چسمی هم به همه ضربه زد اما کاری به بازیکن استقلال ندارند و بازیکن ما را اخراج کردند. این چه عدالتی است؟

وی افزود: آقایان، قضاوت تراکتورسازی در بازی پرسپولیس، فولاد و خیلی از بازی های دیگر را متوقف کنید، حق ما با اشتباهات داوری ضایع شد، اما امیدوارم داوران بازی دیشب که سرشان را روی زمین بگذارند، چنین اشتباهی را مرتکب شوند. بالش شب.” راحت بخواب

سرمربی تراکتورسازی گفت با توجه به تعطیلی سه روزه تمرینات شیرهای سرخ تبریزی، پاکو حامز لیست نقل و انتقالات خود را به این باشگاه ارسال کرده است. ما آنچه را که جیمز می گوید انجام می دهیم و اگر برای تیم خوب باشد، این کار را انجام می دهیم تا در نیم فصل دوم تیم قدرتمندتری نسبت به قسمت اول داشته باشیم. امیدوارم در نیم فصل دوم به آنچه استحقاقش را داریم برسیم. تراکتورسازی واقعا تیم خوبی است و حامس هم خوب کار می کند. امیدوارم بتوانیم انتظارات هواداران را در بازی برگشت برآورده کنیم و در بالای جدول باشیم. البته اگر داوران اجازه دهند.

وی درباره عکس کاوه رضایی که بعد از بازی با استقلال منتشر شد و حواشی داشت، گفت: من این عکس را دیده ام و نمی توانم کاوه را از روی یک عکس قضاوت کنم همانطور که دیشب گفت همیشه دنبال نان حلال است. او جانش را برای تیم می دهد، اما به زودی با این بازیکنان خوب صحبت خواهیم کرد، قطعا مورد خصوصی نبود، اما نمی توانم نظری بدهم.

دیدگاهتان را بنویسید