واکنش ستاره پرسپولیس به شایعه درگیری عجیب

واکنش ستاره پرسپولیس به شایعه درگیری عجیب

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی پرسپولیس مقابل شمس آذر گفت: تبریک به باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران این تیم. بازی بسیار سختی بود. درود می فرستم به تیم شمس آذر قزوین که واقعاً نشان دادند غول قاتل هستند. تیم های بزرگ را شکست دهید و امتیاز کسب کنید. همه بچه ها عالی کار کردند، به خصوص که ما 10 نفر بودیم. پیروزی در این بازی کمک زیادی به ما در آینده خواهد کرد. ببینید، 10 بازیکن در چنین بازی سختی مقابل تیمی که 9 بازی را نباخته است، این برد ارزشمند است.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار که ساعات عجیبی را به خصوص بازیکنان تیم ملی پرسپولیس تجربه کرد که علیرضا بیرانوند با حسین کنعانی زادگان بر سر لغو مجوز نقل و انتقال خودرو درگیر شد، گفت: حسین کنعانی مورد علاقه این دو است. تیم ملی و بچه های پرسپولیس. دوست دارند. به جان 2 فرزندم، اگر خبر می دادیم که مثلاً گواهینامه خودرو را گرفته اند، حتی به شوخی نگفتیم حسین چه کرده است. اصلا به بازیکن تیمم که می شناسم بی احترامی نمی کنم، می خواهم یک سال کنارش بازی کنم.

وی ادامه داد: تمام اتفاقاتی که برای بچه ها افتاد با اجازه دولت بود و هیچ غلطی نکردند. دادگاه تصمیمی داده است که ما به آن احترام می گذاریم و چون قانونی است نمی توانیم حرف درستی بزنیم. به نظر من نمایندگان قانونی فدراسیون می توانند به جای بازیکنان صحبت کنند.

بیرانوند گفت: بچه های تیم ملی تمام هزینه های ماشین را با پول خودشان پرداخت کردند. هزینه گمرک را هم پرداخت کردند. من نمی توانم صحبت کنم زیرا قانونی است و مطمئناً فدراسیون مایل است این موضوع قبل از جام ملت ها که بسیار حساس است حل شود. امیدوارم اتفاقی که برای ملی پوشان افتاد برای سایر رشته های ورزشی هم بیفتد.