واکنش عجیب پیکان به اخراج بازیکن پرسپولیس

واکنش عجیب پیکان به اخراج بازیکن پرسپولیس

تیم فوتبال پیکان امشب در هفته بیست و پنجم لیگ برتر با نتیجه دو بر صفر مغلوب پرسپولیس شد که البته عملکرد رضا عادل و پاس گل هایش در این دیدار مورد انتقاد خودروسازان قرار گرفت.

امیر صادقی پناه مدیر رسانه ای تیم پیکان درباره قضاوت این دیدار گفت: با توجه به فشار رسانه ای که پرسپولیسی ها در هفته های اخیر بر قضاوت داشتند، نگرانی هایی قبل از بازی داشتیم. فقط می توان گفت ای کاش علیچاه در بازی امشب کارت قرمز نمی گرفت.

وی افزود: پس از آن استیج داوری حتی در میانه زمین به ضرر ما بازی کرد. تیم داوری اشتباهاتی داشت. قبل از گل اول پرسپولیس در زمین، اشتباه آشکاری در مقابل کمک داور اول و داور چهارم امیرحسین جدی مدافع پیکان رخ داد، اما داور این اشتباه را مرتکب نشد و همان توپ به دست پیکان رفت. هدف.

مدیر رسانه ای تیم پیکان گفت: این گل علاوه بر اینکه معتقد بود گلمرضا ثابت ایمانی در گل دوم پرسپولیس اشتباه نکرده بود، کاملاً آفساید به ثمر رسید و کارشناسان داوری نیز می توانند در مورد آن اظهار نظر کنند.

صادقی پناه ادامه داد: فردا در مقابل کمیسیون داوری، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعتراض رسمی خود را اعلام می کنیم. البته می دانیم که نتیجه مسابقه برنمی گردد، اما امیدواریم صحنه های مورد نظر مورد توجه هیئت داوران قرار گرفته و در دیدارهای بعدی سعی شود انصاف برقرار شود.

دیدگاهتان را بنویسید