واکنش عزت اللهی به پیشنهاد استقلال و پرسپولیس گفت

واکنش عزت اللهی به پیشنهاد استقلال و پرسپولیس گفت

سعید عزت اللهی بدون کوچکترین شکی محبوب ترین فوتبالیست نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر بومی خود است. هافبک شماره 6 یا به قول امیر گالنووی متعصب تیم ملی کشورمان که این روزها هم استقلال و هم پرسپولیس را خواستگار خود می بیند.

سعید عزت اللهی فوتبالیست خوش اخلاق و دوستدار تیم ملی کشورمان در گفتگوی کوتاه و اختصاصی با خبروشی گفت: در روزهای اخیر دوستان خبرنگار زیادی با من تماس می گیرند و در مورد پیشنهاد استقلال و پرسپولیس سوال می پرسند. این اقوام به من احترام می گذارند و خوب هستند، اما من واقعاً در شرایطی نیستم که بتوانم مصاحبه کنم.»

وی ادامه داد: فقط می‌توانم بگویم این خبر ملموس و رسمی نیست، اما به محض اطلاع باید بگویم که در حال حاضر در تعطیلات هستم. مسابقات CAFFA، من نیاز به استراحت و تجدید قوا دارم. بنابراین من زیاد با پیشنهادات و آن سوالات برخورد نکردم و استراحت می کنم.

هافبک لژیونر تیم ملی کشور نیز در خصوص پیشنهاد دو غول فوتبال ایران به ما توضیح داد: «استکلال یا پرسپولیس؟ در ضمن این را هم بدانید که هنوز 6 ماه با باشگاه وایل بولد قرارداد دارم. مسئولان و کارمندان این باشگاه دانمارکی پیشنهاد تمدید قرارداد داده اند که من هنوز با آن موافقت نکرده ام. باید به دانمارک برگردم و در مورد پیشنهادات تیم های ایرانی با آنها صحبت کنم و ببینم نظر آنها چیست؟ انشاالله باید ببینم بعدش چی میشه.”

نکته؛ سعید عزت‌الهی در گفت‌وگوی اختصاصی خود با خبروزی، پیشنهاد دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس را نه تایید و نه تکذیب کرد و به نظر می‌رسد در صورت کسب موافقت باشگاه دانمارکی، فصل آینده پیراهن شماره 6 آبی یا قرمز را بر تن خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید