واکنش عنایتی به پروازهای اخیر امیر قلعه نویی

واکنش عنایتی به پروازهای اخیر امیر قلعه نویی

هواداران تهرانی در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده اند و در آخرین دیدار خود موفق به پیروزی مقابل آلومینیوم در اراک شدند. رضا عنایتی سرمربی این تیم وضعیت آنها را اینگونه توضیح می دهد: خدا را شکر موفق شدیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کنیم و به بالای جدول برسیم. در نیم فصل اول بی تجربه بودیم اما با جذب چند بازیکن باتجربه در نقل و انتقالات اوضاع بهتر شد. بازیکنان شرایط تیم را درک می کنند و سعی می کنیم این روند را حفظ کنیم.

سرمربی تیم نسبت به بالا رفتن توقعات از او و تیمش واکنش جالبی داشت و گفت: همیشه انتظارات از من بالا بوده و همچنان برای رسیدن به اوج تلاش می کنم.

عنایتی درباره بازی سخت این هفته تیمش مقابل مس رفسنج با ابزار امید برای تداوم موفقیت تیمش گفت: همه مسابقات سخت است و می دانیم باید مقابل مس رفسنج کار کنیم. ساختار تیم مس فوق العاده است. هم در بعد فنی و هم در بعد بازیکن.

وی درباره شانس قهرمانی در لیگ برتر و رقابت شدیدی که استقلال و پرسپولیس همچنان درگیر آن هستند، گفت: حالا راحت تر از شانس قهرمانی صحبت می شود. گفتم بیشتر از استقلال و پرسپولیس و سپاهان اما الان رقابت بین دو تیم تهرانی است، البته سپاهان نسبت به سایر تیم ها کاملتر بازی می کند. استقلال اولین شانس قهرمانی است و تمام رکوردهای خیره کننده در اختیار این تیم است و در واقع همه چیز برای قهرمانی این تیم مهیا است.

سرمربی تیم ملی درباره حواشی اخیر امیرگله نوی و تداوم حرص خوردن این مربی باتجربه گفت: امیرخان چشم ماست و من این مرد بزرگ را خیلی دوست دارم و حالا که مربی شدم تازه می فهمم مربیگری چیست. من کمی نگران امیرخان هستم و امیدوارم روی زمین کمی آرامتر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید