واکنش مدافع تیم ملی به دیدار باشگاه پرسپولیس

واکنش مدافع تیم ملی به دیدار باشگاه پرسپولیس

شنیدیم محمدحسین کنعانی زادگان اخیرا به دفتر باشگاه پرسپولیس رفته و با مدیران این باشگاه دیدار کرده است. در کنار این خبر اخباری در رسانه های مختلف و فضای مجازی مبنی بر علاقه یحیی گل محمدی به بازگشت مدافع تیم ملی و بازیکن سابق پرسپولیس به گوش می رسید.

برای پی بردن به حقیقت این موضوع با محمدحسین کنعانی زادگان تماس گرفتیم و …

شنیدیم به باشگاه پرسپولیس رفتی. آیا این درست است؟

بله چطور؟!

به هر حال حضور در باشگاه پرسپولیس می تواند …

پرسپولیس خانه ابدی من است. رفتم به خانه ام، دوستان و رفقایم. خاطرات قدیمی زنده شدند و به من خوش گذشت.

انگار دلت همچنان با پرسپولیس است. اینطور نیست؟

ببینید حضور در پرسپولیس برای من بهترین اتفاق بود. این یک تجربه عالی و منحصر به فرد است و من همیشه به پوشیدن پیراهن این تیم بزرگ افتخار می کنم.

با پرسپولیس مقام دوم لیگ قهرمانان آسیا، 2 قهرمانی لیگ برتر و 2 سوپرجام و به عبارتی 4 جام کسب کردی. باشگاه رفتی لباس نرفتی؟

تمام خاطرات من واقعاً در باشگاه زنده شد. من افتخار می کنم که بخشی از تاریخ این باشگاه هستم. این جام ها و قهرمانی پرسپولیس حاصل تلاش مربیان، بازیکنان و هواداران با دانش تیم است.

اما پرسپولیس در این فصل نتوانست قهرمان شود؟

پرسپولیس تیم بزرگی است و در فوتبال ایران صاحب سبک است. 5 سال پیاپی قهرمانی این تیم در لیگ برتر حرف های زیادی می زند. رکوردی که نمی دانم الان هیچ تیمی بتواند آن را ثبت کند.

تیم ملی در دیداری دوستانه به مصاف کانادا خواهد رفت. آیا این بازی می تواند به تیم ما کمک کند؟

شکی نیست که هر تیمی که می خواهد در جام جهانی مورد احترام باشد یا موفق شود باید مسابقات تدارکاتی خوبی داشته باشد. کانادا هم به دلیل شباهتش به تیم ملی فوتبال آمریکا انتخاب شد و امیدوارم بازی خوبی باشد. همچنین امیدوارم با شروع جام جهانی قطر بتوانیم باز هم مسابقات تدارکاتی خوبی داشته باشیم تا خدای نکرده از اقتدار فوتبال ایران در این رقابت ها دفاع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید