واکنش های بی شمار به پست اینستاگرامی رونالدو

این آخرین شانس کریستیانو رونالدو برای قهرمانی در جام جهانی بود، زیرا همانطور که از پست احساسی او پیداست، او دیگر در جام جهانی بازی نخواهد کرد. عملکرد این مهاجم در 37 سالگی مثل قبل نیست و حتی دو بازی اخیر را به عنوان بازیکن تعویضی به پایان رساند.

آیا رونالدو خداحافظی کرد؟

حال و هوای صحبت های او به نظر می رسید خداحافظی با تیم ملی باشد اما نمی توان این موضوع را تایید کرد. عکس و کپشن رونالدو آنقدر تاثیرگذار بود که بیش از 19 میلیون نفر آن را لایک کردند و تقریبا یک میلیون نفر کامنت گذاشتند و ستارگان ورزشی و افراد مشهور نیز به پست اینستاگرامی رونالدو واکنش نشان دادند.

پله، امباپه، وینیسیوس…

برخی از نظرات رونالدو به پله معروف بودند. اسطوره برزیلی در حالی که روی تخت دراز کشیده بود خطاب به رونالدو نوشت: «ممنون که باعث شدی ما لبخند بزنیم دوست من». اما نظری که بیشترین واکنش را به همراه داشت، کیلیان امباپه بود. ستاره فرانسوی با سه ایموجی درباره رونالدو اظهار نظر کرد: یک تاج، یک دست سپاسگزار و یک بز: به این واقعیت اشاره کرد که او بهترین بازیکن تمام دوران است.

این نظر تنها با سه ایموجی تقریباً 500000 لایک داشت. و سایر بازیکنان نیز واکنش نشان دادند و وینیسیوس جونیور نیز سه شکلک منتشر کرد: صورت غمگین، دستان سپاسگزار و قلب سفید، احتمالاً به دلیل گذشته او در رئال مادرید.

ستاره های دیگر رشته های ورزشی نیز به میدان رفتند. یکی از آن ستاره هایی که جلب توجه کرد لبرون جیمز بود. این بسکتبالیست نوشت: «افسانه» با شکلک های فراوان.

تمام دستاوردهای فردی و تیمی که کریستیانو رونالدو ثبت کرد او را به بخشی از تاریخ فوتبال تبدیل کرد. او ممکن است تنها جام باقیمانده را کسب نکند، اما همیشه عشق و تحسین هواداران را با خود خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید