پست اینستاگرامی احساسی نیمار; من ویران شده بودم

نیمار به عنوان ستاره اصلی برزیل، غمگین ترین از همه برزیلی ها به نظر می رسید و تصاویر او که مدام گریه می کرد در اینترنت پخش شد. ستاره پاری سن ژرمن پیش از دیدار مقابل کرواسی با هواداران برزیلی صحبت کرد و امروز با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت:

وی ادامه داد: از نظر روحی ویران هستم، این شکست بسیار دردناک بود، بعد از باخت حدود 10 دقیقه کاملا فلج شدم و بعد از آن اشک ریختم و بی وقفه گریه کردم، متاسفانه این درد تا مدت ها با من خواهد بود.

ما تا آخرین لحظه جنگیدیم و به هم تیمی هایم افتخار می کنم زیرا تیم ما با اراده و مصمم بازی کرد و از هیچ چیزی فروگذار نکرد. این تیم لیاقتش را داشت. ما لیاقتش را داشتیم. برزیل شایسته …

اما این خواست خدا نبود. حس رفاقت و عاطفه تک تک ملی پوشان در میدان آنقدر ارزشمند بود که ارزش هر فداکاری را داشت. از همه شما برای حمایت از تیم ملی تشکر می کنم. متاسفانه ما موفق نشدیم ما تا مدت ها این درد را تحمل خواهیم کرد. برای مدت طولانی وای خدای من برای همه چیز ممنونم تو همه چیز به من دادی و من نمی توانم شکایت کنم. از اینکه من را دارید متشکرم هر اتفاقی بیفتد، شکوه و قدرت همیشه از آن شماست.

پست اینستاگرامی احساسی نیمار;  من ویران شده بودم

دیدگاهتان را بنویسید