واکنش پدیده نوظهور پرسپولیس به حذف استقلال

واکنش پدیده نوظهور پرسپولیس به حذف استقلال

پوشان گلزن جوان سرح در مورد برد 3-0 پرسپولیس مقابل ملوان گفت: بچه ها خیلی زحمت کشیدند تا به این برد برسند. با اینکه قبل از این مسابقه مصدومیت شدیدی داشتم اما با کمک پزشکان تیم توانستم حداقل یک نیمه مقابل ملوان بازی کنم. خدا را شکر در آن بازی هم 3 امتیاز گرفتیم و برد شیرین و دلچسبی بود.»

او درباره کورس 3، مدعی قهرمانی در پنج هفته پایانی لیگ گفت: جایی برای اشتباه وجود ندارد. امیدوارم بتوانیم بازی به بازی پیش برویم و با پیروزی در تمام مسابقات زمین را ترک کنیم.”

هافبک پرسپولیس درباره اینکه آیا قرمزها می توانند با شکست استقلال و سپاهان قهرمان شوند، توضیح داد: امیدوارم این اتفاق بیفتد. تیم ما اکنون در مسیر بردهای پیاپی قرار دارد و امیدوارم بتوانیم بازی به بازی به پیروزی ادامه دهیم و با کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل جام را به هواداران تقدیم کنیم و دل آنها را شاد کنیم.

عمری درباره اینکه در چند هفته اخیر کمی با ایده آل فاصله داشته است، گفت: این هفته ها مصدوم بودم و با مصدومیت بازی می کردم.

او درباره انتخابش به عنوان پدیده این فصل لیگ برتر گفت: از همه کارشناسان تشکر می کنم و از هواداران خوبمان می خواهم که از صمیم قلب ما را حمایت کنند. امیدوارم بتوانیم حمایت های آنها را با قهرمانی در پایان فصل جبران کنیم.”

عمری درباره اهداف شخصی خود در پنج بازی باقی مانده لیگ گفت: هدف من فقط برد است و امیدوارم این پنج بازی با قهرمانی همراه باشد.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به اینکه پس از درخشش در چند دیدار، نامش به عنوان یکی از گزینه های حضور در لیست تیم ملی مطرح می شود و با توجه به حضور امیر کلانوی در دیدار پرسپولیس و ملوان، احتمال او چقدر است. برای حضور در لیست تیم ملی؟ اگر دقت کنید، نام من در لیست بود، اما به دلیل مصدومیت نتوانستم به اردو بروم. مجبور شدم این مصدومیت را زیر نظر کادر پزشکی ترمیم کنم. خدا را شکر مصدومیت قبلی ام بهتر شد اما در یک صحنه در تمرین قبل از بازی با ملوان دچار مصدومیت شدید شدم و به همین دلیل با وجود تلاش پزشکان تیم نتوانستم یک نیمه بیشتر بازی کنم. خدا را شکر که این بازی را هم بردیم.»

عمری در خصوص بازی بعدی پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت: بازی سختی در کرمان داریم اما پرسپولیسی هم هستیم و بازی های سختی نمی شناسیم. امیدواریم بتوانیم همه تیم ها را شکست دهیم. امیدوارم مصدومیتم با این بازی کامل برطرف شود.

وی درباره اینکه آیا 5 هفته مانده به پایان فصل از آنها استقبال خوبی شده است یا خیر، توضیح داد: در این زمینه حرفی برای گفتن ندارم.

وینگر پرسپولیس در پاسخ به محرومیت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا گفت: واقعا حیف است استقلال تیم بسیار خوبی است و از شنیدن این خبر واقعا ناراحت شدم. من واقعاً نمی دانم در این مورد چه بگویم.”

دیدگاهتان را بنویسید