واکنش گیتاریست استقلال به سوال حاشیه ای درباره بازی با سپاهان

ارسلان مطهری پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل پیکان گفت: باید در هفته های قبل می بردیم اما شانس با ما یار نبود. گل من هم ثمره لطف خدا و زحمات بچه ها بود.

وی درباره مسیر استقلال تا قهرمانی لیگ بیست و یکم تصریح کرد: در فوتبال یاد گرفتم که هرگز از قهرمانی صحبت نکنم و برای قهرمانی تلاش کنم. نتیجه آن چیزی است که دل ما می خواهد. هنوز در هفته نهم لیگ هستیم و برای صحبت درباره قهرمانی زود است. هنوز جای کار زیادی داریم و باید روند صعودی را در پیش بگیریم، آن را حفظ کنیم و به نتایج مطلوب برسیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره پنج تساوی متوالی استقلال گفت: گاهی اوقات این تیم دچار این بدشانسی ها می شود و آن را بدشانسی می دانیم. انتقاد از تیمی است که ضعیف بازی می کند و نتیجه نمی دهد. این انتقادات به تیمی هم می رسد که خوب بازی می کند و نتیجه نمی گیرد اما این تیم خوب بازی کرد. این بدبختی ها ناگهان تمام می شود و بازیکنان اعتماد به نفس پیدا می کنند. در دیدارهای قبلی فرصت ها در دروازه نبودند و اگر این اتفاق نمی افتاد، 5 بازی اخیر مساوی نمی شد.

مطهری درباره ترفند پیروزی استقلال مقابل تیم های بزرگ و اینکه سپاهان تیم بزرگی با پنج قهرمانی است، گفت: ما تیم بزرگی هستیم و نباید درباره تیم های بزرگ صحبت کنیم. من نگفتم سپاهان تیم بزرگی نیست و از هیچ تیمی غافل نمی شوم. من جوابی برای سوال حاشیه ای شما ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید