واکنش یاغی های پرسپولیس به شایعه بازگشت به استقلال

واکنش یاغی های پرسپولیس به شایعه بازگشت به استقلال

محمد نادری، مدافع چپ سابق استقلال و پرسپولیس دومین فصل حضور خود را در تیم آلتای سپری می کند. او فصل گذشته به همراه مصطفی دنیزلی به آلتای رفت و لحظات خوبی را با این سرمربی سرشناس تجربه کرد و به بالای جدول سوپرلیگ صعود کرد. اما با جدایی دنیزلی، آلتا در روزهای سختی قرار گرفت و در نهایت به لیگ 1 سقوط کرد. با این حال، نادری جایگاه خود را در تیم اصلی آلتای حفظ کرد و در این فصل به طور ثابت در آن تیم حضور داشته است. او که سابقه حضور در تیم های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی را به عنوان سه مدعی دارد، می گوید فوتبال ایران را دنبال می کند اما نتوانسته شهرورد پایتخت را تماشا کند. وی در مورد وضعیت تیم ملی نیز اظهار نظر کرد. در ادامه می توانید آن گفتگو را بخوانید:

شرایط فعلی شما در ترکیه چگونه است؟

من در شرایط خوبی هستم و به جز هفته اول و دوم که دیر به تیم اضافه شدم و یک جلسه محروم شدم، در تمام بازی ها از ابتدا و در هفته های اخیر بازی کرده ام. از نظر گلزنی و پاس گل عملکرد خوبی داشتم و همیشه تمام تلاشم را کردم

اما تیم شما برخلاف شما شرایط خوبی نداشت.

متأسفانه از زمانی که آقای دنیزلی رفتند همه چیز تغییر کرد و امسال وضعیت خوبی نداریم. البته در هفته های پایانی نیم فصل شرایط تقریبا خوبی داشتیم. در این لیگ تیم های اول و دوم به صورت مستقیم صعود می کنند اما تیم های سوم تا هفتم نیز شانس صعود به لیگ برتر را دارند. امتیازهای خوبی جمع کرده بودیم اما متاسفانه به دلیل بدهی ها و برخی مشکلات و حتی زلزله 9 امتیاز از دست دادیم و روحیه مان پایین آمد. ما بازیکنان جوانی داشتیم و جمع کردن تیم سخت بود.

از تیم ملی و انتخاب آقای گالنویی به عنوان سرمربی که قبلا در تراکتور با او کار کردید صحبت کنید.

فکر می کنم آقای کلانی می تواند کمک زیادی به تیم ملی کند. من از زمانی که در تراکتور بودم در فصل اول شاگرد او بودم و وقتی از پایگاه های تهران آمدم دیدم چطور برای تیم کار می کنند. آنها نظم و انضباط دارند که می تواند به تیم ملی کمک زیادی کند.

نظرت در مورد دو بازی دوستانه تیم ملی چیست؟ به نظر شما روند تیم ملی رو به رشد است؟

با توجه به اینکه من خودم با آقای کلانوی کار کرده ام، ساخته های ایشان همیشه رو به جلو و تهاجمی است و این نکته بسیار مثبتی است. من یک دفاع چپ و یک مدافع میانی بوده‌ام و می‌دانم که وقتی مربی دوست دارد رو به جلو کار کند، برای دفاع چپ و راست بسیار خوب است. من از دو بازی تیم بسیار لذت بردم زیرا تیم بدون ترس و کاملا هجومی بازی کرد. با توجه به بازیکنانی که در اختیار تیم ملی قرار دارند، این می تواند بسیار خوب باشد.

آیا مسابقات لیگ برتر را دنبال می کنی و دوری از ایران برایت سخت است؟

من 60 تا 70 درصد بازی های لیگ را دنبال می کنم و فقط نتوانستم دربی را ببینم چون در همان روز دربی داشتیم و با تساوی تمام شد.

دربی ازمیر نیز بسیار معروف است.

بلیت های این دیدار روزها قبل فروخته شده بود و تمام ورزشگاه ها پر شده بود. ترک ها هم مثل ایرانی ها علاقه زیادی به فوتبال دارند و جو خیلی خوبی در این دربی حاکم بود.

به نظر شما کدام تیم در این فصل قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

نمی خواهم در این مورد نظر بدهم اما فکر می کنم استقلال خیلی خوب برگشت و قبل از دربی نتایج خوبی گرفت و عملکرد فوق العاده ای ارائه کرد. به نظر من تیمی که بتواند این اختلاف امتیاز را جبران کند می تواند شایسته قهرمانی باشد اما سپاهان و پرسپولیس هم بازی های خوبی انجام می دهند و تیم خوبی هستند.

با توجه به اینکه فوتبال ایران در پست دفاع چپ ضعیف است، آیا شانس حضور در تیم ملی را دارید؟

فکر می کنم فوتبال ایران دفاع چپ خوبی دارد و این را در چند سال اخیر نشان داده است. آرزوی هر فوتبالیستی این است که به تیم ملی کشورش دعوت شود و من همیشه تمام تلاشم را می کنم، امیدوارم به تیم ملی برسم.

دوست داری برای فصل جدید به ایران برگردی یا ترجیح می دهی فوتبالت را در خارج از کشور دنبال کنی؟

من در حال حاضر تحت قرارداد هستم و باید ببینیم در پایان فصل اوضاع چگونه پیش خواهد رفت.

جالب بود که فصل گذشته در سوپرلیگ قهرمان بودید اما ناگهان در جدول سقوط کردید.

فصل گذشته تا هفته نهم در صدر جدول بودیم و همه چیز خیلی خوب بود و در هفته نهم بشیکتاش را شکست دادیم اما بین مصطفی دنیزلی و مدیرعامل باشگاه مشکلی پیش آمد. و آنها از هم جدا شدند و تیم شیراز منحل شد.

رابطه شما با آقای دنیزلی چطور بود؟

او برای کل تیم مثل یک پدر بود و دلسوز و مربی بسیار خوبی بود و از او تشکر می کنم.

آخرین باری که دیدیش کی بود؟

یک ماه پیش آقای دنیزلی به یکی از مسابقات ما در ورزشگاه آمدند و در آنجا با هم آشنا شدیم. وقتی درباره فوتبال ایران صحبت کردیم و متوجه شد که آقای گالنوی سرمربی تیم ملی شده است، به من گفت که آقای کالنویی می تواند خیلی به تیم ملی کمک کند.

با توجه به دوری که از فوتبال ایران داشتی، فکر می کنی در این دو سال به آن توجهی که شایسته آن بودی شدی؟

طبیعی است که توجه مردم معطوف به فوتبال ایران باشد اما لیگ ترکیه در سطح بسیار بالایی قرار دارد و در چند سال اخیر بازیکنان خوب زیادی در آن حضور داشته اند و انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم.

دیدگاهتان را بنویسید