واکنش یک کارمند به خبر مستی محسن ابراهیم زاده در کنسرت

به گزارش ایرنا؛ علیرضا نوروزی افزود: محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ ایران قرار بود ساعت پنج صبح دیروز با هواپیما به ارومیه برود که پرواز لغو شد و پس از لغو پرواز مجبور شد با خودرو شخصی به ارومیه برود و در نهایت این پرواز لغو شد. ، پس از بیش از 12 ساعت رانندگی در ساعت 18:15 به ارومیه رسید.
وی بیان کرد: ابراهیم زاده جلسه اول را که اواخر عصر برگزار شد انجام داد اما در جلسه دوم به دلیل خستگی مفرط احساس خوبی نداشت. وی در اثر رانندگی با خودروی شخصی و پیمودن مسافت 12 ساعته نتوانست اجرا را به پایان برساند که اعتراض مردم را به دنبال داشت.

نوروزی ادامه داد: وضعیت نامطلوب ناشی از خستگی و استراحت و درمان با آمپول و سرم به این خواننده پاپ اجازه اجرای کامل را نداد و همین امر اعتراضاتی را در پی داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: پس از آن با حضور مسئولین اجرایی کنسرت، سرپرستان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین نیروهای محترم انتظامی، مشکل مدیریت و اجرا شد. معترضان به آرامش دعوت شدند و جناب آقای هیاک از اداره کل فرهنگ و رهبری اسلامی استان از معترضان به آرامش دعوت کردند و با گرفتن شماره تلفن آنها قول مساعد در خصوص استرداد بهای بلیت داده شد.

نوروزی ادامه داد: امروز با نظارت کامل اداره کل فرهنگ و رهبری با حضور تهیه کننده کنسرت، بلیت این افراد پرداخت شده و تنها تعدادی از مخاطبان که کمتر از 10 نفر هستند، هزینه بلیط آنها پرداخت شده است. آنها خواهند بود.

نوروزی تصریح کرد: شایعه مستی محسن ابراهیم زاده کذب محض است و صحت ندارد. در فضایی که نیروهای اداره کل فرهنگ و رهبری اسلامی، نیروی انتظامی و سایر نیروها حضور دارند، چگونه ممکن است چنین اتفاقی بیفتد؟ و برخی گفتند که او قبلا مست بود، چگونه می توان در آن حالت 12 ساعت سفر کرد؟ ابراهیم زاده با وجود خستگی مفرط و بد خلقی که در بدو ورود به او آمپول داده شد، باز هم تمام توان خود را در اجرا گذاشت.

ابراهیم زاده در 17 شهریور 1366 در تربت حیدریه متولد شد و خواننده بود.

دیدگاهتان را بنویسید