وریا غفوری محروم شد؟ | روز جدید

چندی پیش پس از اینکه مشخص شد به عنوان بازیکن در تیم دیگری بازی نمی کند، رسماً به عنوان بازیکن از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و پای کلاس نشست. در ماه و سال گذشته صحبت های زیادی در مورد واریا مطرح شده است. او با توجه به فعالیت هایش در فضای مجازی در اعتراضات سال گذشته و البته بازداشت چند روزه اش در زندان اوین، با رسوایی های زیادی مواجه شد و حتی شایعه شده بود که او محروم شده و هیچ تیم دیگری در ایران نمی تواند با او همکاری کند. هر بار که واریا فرصت صحبت داشت، این شایعات را رد کرد و گفت که در آینده صحبت خواهد کرد.

اما اتفاقی که در آن روز برای او افتاد بار دیگر اهمیت جایگاه این بازیکن را نشان داد. در حالی که قصد داشت برای دریافت دیپلم خود به سمت تریبون برود بیش از یک دقیقه مورد تشویق حضار قرار گرفت. وریا پس از این مراسم در گفتگوی چند دقیقه ای با خبرنگاران گفت: ما به برکت این مردم زنده ایم. هر انسانی اصول و چارچوب یکسانی دارد و به کسی وابسته نیست. این که مردم سپاسگزار و دوست داشتنی باشند، همه دردها و رنج ها را فراموش می کنی و این مرهم فوق العاده ای برای درد است.»

بخش خبرساز سخنرانی او اما جایی است که او به شایعه ممنوعیت خود دامن زد. او از سلایق خود در مدیریت ورزشی می گوید، اما به این نکته هم اشاره می کند که بعید است در شرایط فعلی شرایط لازم برای رسیدگی به این درخواست را داشته باشد. شاید گفتن این حرف درست نباشد، اما من می خواهم در دو شاخه پیشرفت کنم و علاقه زیادی به کار مدیریتی دارم. در حال حاضر فقط پایان نامه کارشناسی ارشدم باقی مانده است. فکر نمی کنم با این شرایط جای مناسبی وجود داشته باشد اما امیدوارم در آینده شرایط به گونه ای باشد که بتوانم وارد شوم. در کنار آن به مربیگری هم علاقه دارم و باید ببینم دوره بعدی کی است و انشاالله بتوانم در آن شرکت کنم.

دیدگاهتان را بنویسید