وزیر کشور: تعداد جانباختگان کلانشهر آبادان به ۱۶ نفر رسید

وزیر کشور: تعداد جانباختگان کلانشهر آبادان به ۱۶ نفر رسید

روز جدید وزیر کشور با اشاره به آخرین آمار فوتی ها و مجروحان در حادثه سقوط کلانشهر گفت: تاکنون نزدیک به 16 فوتی بوده و همچنین 37 نفر مجروح شده اند که 34 نفر از آنها مرخص شده اند.

احمد واحدی در خصوص آخرین وضعیت آواربرداری این کلانشهر گفت: عملیات همچنان ادامه دارد. حساسیت زیادی وجود دارد. در حال حاضر مدتی است که به دلیل احتمال ریزش سازه های همجوار کار به حالت تعلیق درآمده است تا مطمئن شویم مقاوم سازی انجام شده است، بنابراین باید مطمئن شویم. شرایط بسیار حساس و خطرناک است.

وی ادامه داد: متخصصان بسیار خوبی از مرکز تحقیقات ساختمانی و افراد متخصص در مشکلات آواربرداری حضور دارند. گروه های زیادی اینجا بوده اند و در حال رایزنی هستند.

وزیر کشور ادامه داد: جرثقیل سنگین، لودر، بیل و سایر تجهیزات وجود دارد و تجهیزات لازم برای برش بتن مورد نیاز است. همه از سراسر کشور کمک می کنند. نیروهای آتش نشانی و غیرنظامی، هلال احمر، اورژانس، پلیس و ارتش مشغول کار هستند.

واحدی با اشاره به آخرین آمار قربانیان و مجروحان این حادثه گفت: تاکنون نزدیک به 16 فوتی بوده ایم. 37 نفر مجروح شدند که 34 نفر آزاد شدند. ما همچنان به دنبال بستگانی هستیم که زیر آوارهای انبوه و در وضعیت نامعلومی گیر افتاده اند.

دیدگاهتان را بنویسید