وضعیت راه ها و راه های امروز 21 آذر 1401

وضعیت راه ها و راه های امروز 21 آذر 1401

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از افزایش ترافیک در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: تردد در سه محور مواصلاتی اطراف پایتخت نیمه شلوغ است.

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: هم اکنون و بر اساس گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راه در سراسر کشور، تردد در محور کرج – قزوین محدوده مهرویلا، قزوین- قزوین انجام می شود. بزرگراه کرج در محدوده پل فردیس و محور شهریار در تهران. در برخی مقاطع حجیم و نیمه سنگین گزارش شده است. در سایر جاده ها و محورهای ارتباطی مشکل و گره ترافیکی وجود ندارد، تردد در آن به آرامی انجام می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه های گزارش ترافیک جاده ای ساعت سه تا چهار بامداد تردد خودروها نسبت به روز گذشته 2.3 درصد افزایش داشته است. همچنین بزرگراه کرج – قزوین پرترددترین محور مواصلاتی کشور طی شبانه روز گذشته بود و پس از آن بزرگراه کرج – تهران، بزرگراه قزوین – کرج، بزرگراه تهران – کرج و بزرگراه ساوه – تهران قرار گرفتند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرجه درباره محورهای مسدود و ممنوع نیز گفت: محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد در مسیر جایگزین بزرگراه خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت است. همچنین محور ریگان – ایرانشهر، هشتگرد – طالکان جدید، لاسم – ارجمند، وزک – بلده، سروآباد – پاوه و سیشت – پادنا نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

شیرانی درباره وضعیت جوی حاکم بر جاده های کشور نیز گفت: در حال حاضر گزارشی مبنی بر اختلالات جوی در جاده های کشور گزارش نشده است، اما لازم است رانندگان برای تردد در شرایط بارندگی آمادگی لازم را داشته باشند و خودروهای خود را برای فصل سرد آماده کنند. شرایط زمستانی را تجهیز کنید.

وی با اعلام شماره 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این شماره تماس گرفته و با آگاهی از وضعیت جوی و ترافیک جاده ها و همچنین جاده های دارای موانع و محدودیت ها مناسب ترین زمان و مسیر را برای سفر انتخاب کنند. از ترافیک

دیدگاهتان را بنویسید