وضعیت راه ها و راه ها امروز 30 بهمن 1401 / انسداد ساعتی “خراز” تا پایان هفته

وضعیت راه ها و راه ها امروز 30 بهمن 1401 / انسداد ساعتی “خراز” تا پایان هفته

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه فراجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و تردد در جاده های کشور از بسته شدن محور خراز تا پایان هفته خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: بر اساس گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راه در سراسر کشور، هم اکنون در مسیر پردیس – آزادراه تهران حدفاصل تونل شماره 4 و 2 ترافیک سنگینی وجود دارد. همچنین تردد در محور کرج – قزوین در محدوده مهرویلا، محور قزوین – کرج حدفاصل مهرویلا تا پل فردیس نیز نیمه شلوغ است و وضعیتی مشابه در برخی از محورهای شهریار – تهران و بزرگراه ساوه – تهران در محدوده نسیم شهر گزارش شده است. .

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجه در مورد وضعیت جوی جاده های کشور نیز گفت: جوی آرام در تمامی جاده های کشور گزارش می شود.

وی درباره حجم ترافیک جاده ای نیز گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه های تردد شمار تردد در محورهای برون شهری نسبت به روز گذشته ۱۴.۸ درصد افزایش داشته است. اوج ترافیک بین ساعت 17:00 تا 18:00 بود. بیشترین تردد از محورهای اتوبان کرج – تهران، اتوبان کرج – قزوین، تهران – کرج، قزوین – کرج و اتوبان قم – تهران است.

مسدود شدن موقت جاده خراز

شیرانی همچنین از مسدود شدن موقت جاده خراز خبر داد و گفت: این محور از امروز لغایت 12 اسفند از ساعت 7 الی 17 روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و از ساعت 7 الی 12:00 مسدود است. چهارشنبه به دلیل بهره برداری از کارگاه راهداری و تردد از محورهای چالوس و فیروزکوه تعویض شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجهه درباره محورهای دارای ممنوعیت یا محدودیت تردد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد در مسیر جایگزین محور خرم آباد – پل زال است. و محور خرم آباد – کوهدشت محورهای ریگان – ایرانشهر; خوانسر – بوئین و کوهرنگ – مسجد سلیمان (گیلاس، تراز و شاه منصوری) نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی با اعلام شماره 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این شماره تماس گرفته و با آگاهی از وضعیت جوی و ترافیک جاده ها و همچنین جاده های دارای موانع و محدودیت ها مناسب ترین زمان و مسیر را برای سفر انتخاب کنند. از ترافیک

دیدگاهتان را بنویسید