وضعیت عجیب صبا راد و همسرش در آسانسور + عکس

وضعیت عجیب صبا راد و همسرش در آسانسور + عکس

صبا راد مجری تلویزیون پس از تجربه شکست در ازدواج اولش با حضور در کنسرت مانی رهنما سخنانی را قرائت کرد و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش در وصف این کنسرت نوشت و مانی رهنما در پاسخ به عشق و محبت گفت. همین موارد باعث شد تا مردم به ارتباط اولیه این دو علاقه مند شوند که در نهایت مانی رهنما تایید کرد.

صبا راد همکاری خود را با تلویزیون قطع کرد
سال ۱۳۷۷ بود که صبا راد مجری برنامه «به خانه برمی گردیم» در پست اینستاگرامی خود نوشت: «این روزها می خواهیم دلمان را گرم کنیم نه سرمان را. با 21 سال کار در رادیو و تلویزیون، نمی توانم به کار در رسانه ادامه دهم. نمیتونم ادامه بدم…”

قطع همکاری صبا راد با تلویزیون در حالی اتفاق افتاد که این مجری معروف از اواسط دهه 70 همکاری خود را با صدا و سیما با نویسندگی و گویندگی در رادیو آغاز کرد و با اجرای برنامه “به خانه” در شبکه تلویزیونی صداوسیما به شهرت رسید. شبکه تهران. همکاری او با این برنامه تلویزیونی طی دو سال گذشته فراز و نشیب هایی را به همراه داشته است و حتی برای مدتی زمزمه هایی مبنی بر ممنوعیت پخش ویدئو شنیده می شود.

وضعیت عجیب صبا راد و همسرش در آسانسور
صبا راد پس از قطع همکاری با صداوسیما و ازدواج با مانی رهنما به کلی سبک لباس پوشیدن خود را تغییر داد تا جایی که مدل لباس های او تا مدت ها سوژه داغ فضای مجازی بود. او در جدیدترین استوری اینستاگرامش عکسی به همراه همسرش در آسانسور منتشر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید