ویژه برنامه یحیی برای ستاره پرسپولیس

ویژه برنامه یحیی برای ستاره پرسپولیس

حامد لاک پس از یک فصل موفق در پرسپولیس که با قهرمانی لیگ برتر و تجربه نایب قهرمانی آسیا در سال جاری همراه بود، می خواهد به مهره موثری در ترکیب سرخپوشان تبدیل شود و این روزها تمرینات سختی را برای حفظ خوب انجام می دهد. وضعیت جسمانی وضعیت به آرامی

دروازه بان بلندقد پرسپولیس که در اولین سال حضورش در پرسپولیس 25 کلین شیت در رقابت های داخلی و آسیایی داشت، در هفته اول لیگ برتر دروازه خود را از روی پنالتی باز شده دید و بدشانس بود که در دو بازی بعدی مقابل تیمش، کلین شیت کند. نساجی و آلومینیوم.اما او سال گذشته در دور اول مقابل همین دو تیم گلزنی کرد و به روند خوب قبلی در مسابقات بازگشت.

حامد لاک در تمرین امروز پرسپولیس نیز با توپ های کوچکتر از توپ فوتبال کار خود را انجام داد و با توپ های تنیس و هندبال در ضربات سخت و پاس های سخت کار کرد تا فرم بدنی خود را حفظ کند و میزان مهار بالاتری داشته باشد.این تمرینات ویژه.

پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر میزبان کپر رفسنجان است که در آخرین بازی برگشت خود در سال گذشته موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد و حامد لاک نیز در این دیدار دروازه خود را بسته نگه داشت اما حالا این دروازه بان سرخپوشان تلاش می کند موفقیت سال گذشته را تکرار کند و در صورت بازگشت به تیمش کلین شیت کند.

دیدگاهتان را بنویسید