ویژه برنامه یحیی برای پرسپولیس تنظیم شده است

ویژه برنامه یحیی برای پرسپولیس تنظیم شده است

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در جلسه هیات مدیره این باشگاه با اعضای هیات مدیره پرسپولیس در خصوص وضعیت تیم فوتبال این باشگاه گفتگو کرد.

با توجه به تعطیلی لیگ برتر برای دیدارهای جام جهانی قطر، سرمربی پرسپولیس برای آماده سازی تیمش برنامه ریزی ویژه ای در نظر گرفته تا پرسپولیس در تعطیلی لیگ از شرایط بازی عقب نماند.

سرمربی پرسپولیس قصد دارد بعد از بازی مس کرمان تمرینات تیمش را به مدت یک هفته تعطیل کند تا بازیکنان استراحت کنند و ریکاوری کنند.

در برنامه ای که سرمربی پرسپولیس تدارک می بیند، حدود پنج دیدار تدارکاتی برای سرخ پوشان در نظر گرفته شده است تا با این دیدارها شرایط خوب خود را حفظ کنند. حریف پرسپولیس برای دیدارهای تدارکاتی هنوز مشخص نیست اما قرمزها مطمئنا چهار یا پنج بازی دوستانه برگزار خواهند کرد.

موضوع دیگری که گل محمدی در حال برنامه ریزی است، اردوی آماده سازی است. سرمربی پرسپولیس در نظر دارد تیمش به اردوی تدارکاتی برود اما هنوز مشخص نشده که این اردو به صورت سرپوشیده یا روباز برگزار می شود و سرمربی پرسپولیس برنامه خود را آماده کرده و در اختیار باشگاه قرار می دهد تا برنامه ریزی ها انجام شود. می توان برای این کمپ ساخت.

دیدگاهتان را بنویسید