تنظیم و ارتقای مهارت رانندگان از اثرات مسابقات اسلالوم است/ برای اولین بار کلاس رایگان ویژه بانوان برگزار شد.

ساعت: 13:13
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795818

رئیس کمیسیون اسلالوم فدراسیون موتورسواری:

رئیس کمیسیون اسلالوم فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: تنظیم و ارتقای مهارت رانندگان یکی از اثرات مسابقات اسلالوم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، فرهاد مطلبی رئیس کمیسیون اسلالوم در خصوص اولین دوره مسابقات در سال 1400 گفت: ما قهرمان کشور هستیم.

وی ادامه داد: اولین مرحله مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور روز جمعه به میزبانی پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. در این دور از مسابقات 85 شرکت کننده در 6 کلاس به رقابت پرداختند. مسابقات از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود و بهترین های کشور از اکثر استان ها در پیست آزادی به رقابت پرداختند.

رئیس کمیته اسلالوم خاطرنشان کرد: برای اولین بار در مسابقات کلاس آزاد بانوان را در نظر گرفتیم که با استقبال خوب بانوان مواجه شد.

وی با اشاره به اهمیت ورزش اسلالوم در بررسی مسابقات اتومبیل رانی و ضرورت آن در جامعه گفت: یکی از اهداف اصلی ما در برگزاری این مسابقات قانونی سازی و ارتقای مهارت رانندگان و گسترش آن در بین جامعه است. البته هرچه رانندگان بیشتر با قوانین آشنا شوند، شاهد تصادفات و تصادفات کمتری در سطح شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید