پاسخ آخر پدر عزت اللهی به تماس یحیی و نکونام

وی ادامه داد: ویلی در حال حاضر به سعید پیشنهاد تمدید داده است، اما با توجه به اینکه فصل نقل و انتقالات در اروپا به تازگی آغاز شده، نمی توان به این سرعت درباره آینده سعید صحبت کرد، اما برخی از تیم ها پیشنهاداتی داده اند و به دنبال شغل او هستند. و باید صبور باشید تا اتفاقات خوبی برایش بیفتد. البته سعید از تیم های انگلیسی و آلمانی پیشنهاد دارد. همه این تیم ها دوست دارند سعید را داشته باشند، اما یک بحث مالی وجود دارد که باشگاه دانمارکی درباره آن صحبت می کند و کار ما را گیج می کند. وگرنه اگر سعید آزاد بود، مطمئنم در یکی از آن لیگ های معروف اروپایی بازی می کرد، چون او همچنان با ویل قرارداد دارد، باید منتظر ماند و دید انتصاب سعید به این تیم به کجا می انجامد.»

پدر سعید عزت اللهی یادآور شد: معنای فوتبال همین است، در اروپا بر خلاف فوتبال ایران به نوع قرارداد و کیفیت بازیکن توجهی ندارند و بازیکنان جوان هر سال در یک تیم بازی می کنند و انجام می دهند. به کیفیت توجه نکنید اما در آنجا بازیکن تا روز آخر مورد توجه باشگاهش است و باشگاه ها سعی می کنند از فرصت ها استفاده کنند و به هر نحوی از کیفیت بازیکنان شما بهره ببرند. امیدوارم برای سعید هم اتفاقات خوبی بیفتد.»

وی تاکید کرد: اگر سعید را بفروشند باید دو برابر پول بپردازند تا بازیکن دیگری مثل او بخرند بنابراین نمی خواهند سعید برود.او شرایط باشگاه را هم می داند و به خوبی از جو تیم آگاه است. و جو مسابقات قهرمانی دانمارک. همه اینها در نظر گرفته شده و اینطور نیست که به راحتی به جدایی راضی شوند.

این فرد در مورد اینکه آیا سعید واقعاً می‌خواست به ایران بیاید، گفت: ما واقعاً در این مورد صحبت نکرده‌ایم، یعنی اصلاً فرصتی پیش نیامده است. او بعد از بازی های باشگاهی بلافاصله به اردوی تیم ملی رفت و از آنجا برگشت و فرصتی برای صحبت در این مورد نبود.»

وی همچنین درباره شکستگی سر سعید و بازی در همین شرایط برای تیم ملی گفت: سر او بخیه زده شده و در حال مداوا است و قبل از شروع تمرین باید ابتدا زخم سرش بهبود یابد. تقدیم به همه بچه هایی که برای پیراهن تیم ملی تلاش می کنند و همه تلاششان را می کنند. سعید به عنوان یک سرباز این مملکت دوست دارد بهترین اتفاقات برای فوتبال این کشور بیفتد و همیشه از جان و دل برای تیم ملی کار کرده است. مطمئنم هر مربی در این سال ها در بحث فنی به سعید اعتماد کرده است، چه در تیم ملی و چه در باشگاه. این را به جرأت می گویم. او در تیم ملی دو برابر باشگاه تلاش می کند زیرا دوست دارد مردم را راضی کند. او این نکته را بارها ثابت کرده و بارها تاکید کرده است. و بقیه بچه های تیم ملی هم همینطور. آن روز در بازی با ازبکستان شرایط به این شکل بود و او می خواست تا جایی که می توانست برای تیم ملی ببخشد، خوشبختانه تا آخرین لحظه با تمام توان و انگیزه برای تیم ملی تلاش کرد و در نهایت قهرمانی را بالای سر برد. جام با بچه های دیگر.”

دیدگاهتان را بنویسید