عزت اللهی علاقه ای به پرسپولیس نداشت؟ یحیی به سیم آخر زد

عزت اللهی علاقه ای به پرسپولیس نداشت؟  یحیی به سیم آخر زد

پرسپولیسی ها از روز گذشته در ورزشگاه شهید کاظمی فرم تمرینات خود را تغییر داده و به تمرینات هوازی و افزایش قدرت بدنی روی آورده اند. اتفاقی که قرار بود در اردوی این تیم در ترکیه رخ دهد باز هم لغو شد. یحیی گل محمدی اولین بار نیست که مجبور به لغو اردوی تیمش می شود و در چند سال اخیر از زمانی که او سرمربی پرسپولیس بوده است بارها این اتفاق افتاده است.

نکته جالب اینکه رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس هنوز نتوانسته امکاناتی را برای برگزاری اردوی خارجی تیمش فراهم کند و همین موضوع باعث عصبانیت شدید یحیی شده است. سرمربی پرسپولیس از تابستان گذشته تاکید کرد که تیمش باید از یکنواختی محل تمرین خارج شود اما هر بار به دلایلی اردوی تیمش برگزار نشد. باشگاه پرسپولیس این بار در شرایطی که ماجرا متفاوت بود، عدم همکاری اسپانسر و محرومیت افشین پیروانی را بهانه ای برای لغو اردو قرار داد.
طبق اخباری که به دست ما رسیده، باشگاه پرسپولیس در مورد همکاری با اسپانسر خارجی تردید دارد و همین موضوع برای زمان و مکان اردوی ارتش سرخ در ترکیه مشکلاتی ایجاد می کند.

در ادامه مسئولان باشگاه پرسپولیس خیلی دیر تصمیم گرفتند با اسپانسر خارجی همکاری کنند اما برای یافتن پرواز چارتر با مشکل مواجه شدند. یحیی گل محمدی خشمگین است و پس از به تعویق افتادن سفر ارتش سرخ به ترکیه برای سومین بار دستور لغو اردو می دهد. این در حالی بود که او خیلی مشتاق بود تیمش را به اردوی خارجی ببرد. مطمئنا لغو مجدد اردوی ارتش سرخ به زودی واکنش شدید سرمربی این تیم را در پی خواهد داشت.

یحیی در حال حاضر تصمیمی نگرفته که تیمش چند روزی به هتل برود یا اردویی در شهرهای اطراف ترتیب دهد و دلیلش هم ناراحتی از این اتفاق است. در هر صورت قرمزها تمرین طاقت فرسای خود را صبح دیروز در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر سرمربی اسپانیایی لوسادا آغاز کردند و به نظر می رسد روزهای سختی را در پیش دارند.

پرسپولیس خالدآبادی را برد؟

همانطور که پیش از این در خبرها بودیم، پیشنهاد استقلال به باشگاه هوادار برای خرید محمدرضا خالدآبادی و سپس پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای خرید این دروازه بان جوان طی چند روز شاهد چند برابر شدن قیمت قرارداد او بود. در همین راستا روز چهارشنبه هفته گذشته باشگاه پرسپولیس رقم نهایی خود را برای صدور رضایتنامه خالدآبادی به کانون هواداران اعلام کرد. رقم اعلام شده تقریبا 4 میلیارد کمتر از مبلغی است که باشگاه تهرانی می خواهد و اگر این باشگاه از جایگاه خود کنار نرود، پرسپولیس جذب خود را محدود می کند. ضمن اینکه باشگاه استقلال حاضر به پرداخت مبلغ مورد نظر هواداران نیست و این باشگاه نیز مانند پرسپولیس فعلا از خرید خالدآبادی منصرف شده است. در شرایط فعلی، کانون هواداران چاره ای جز کاهش پیشنهاد خود ندارد، زیرا بعید است باشگاهی پیدا شود که 11 میلیارد تومان برای خرید خالدآبادی بپردازد.

دیدگاهتان را بنویسید