پاسخ عجیب مهدی تاج همه را شوکه کرد

پاسخ عجیب مهدی تاج همه را شوکه کرد

مهدی تاج روز دوشنبه 10 اسفندماه در حاشیه انتخابات شورای فوتبال استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من شخصا ارزیابی بسیار مثبتی از گذشته آقای کیروش داشته و خواهم داشت، کیروش خدمات مثبت زیادی برای ایرانیان انجام داده است. فوتبال .

تاج گفت: کویروس نیز مانند بسیاری از مربیان نقاط ضعف و قوت خاصی داشت و تلاش های این مربی فوتبال پوشیده نمی ماند.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: کی روش در حال حاضر سرمربی قطر است و دیگر نمی توانیم او را به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی انتخاب کنیم.

تاج با بیان اینکه از قبل در دیداری که با آقای شیخ احمد داشتم شماره استعفای قطر را می دانستم. وی گفت: مبلغ پیشنهادی قطر برای دستمزد کی روش سه میلیون دلار است که فدراسیون فوتبال ایران توان پرداخت آن را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه برای انتخاب سرمربی تیم ملی عجله ای نداریم، گفت: در حال حاضر برای برگزاری مسابقات در مسابقات قهرمانی عجله داریم و امکان تشکیل تیم ملی وجود ندارد. هم به گزینه های ایرانی و هم به گزینه های خارجی فکر می کنیم و باید با تدبیر و حساسیت خاصی گزینه سرمربی تیم ملی را انتخاب کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز فوتبال را با هیچ پدیده ای در دنیا نمی توان مقایسه کرد و بسیاری از صفحات خبرگزاری ها و روزنامه ها مملو از اخبار فوتبالی است، اظهار داشت: اگر فوتبال نباشد برنامه های زیادی در آن پخش نمی شود. تلویزیون و مردم فقط به خاطر فوتبال تلویزیون می بینند، تماشا می کنند.

وی بیان کرد: دلیل آن علاقه مردم به فوتبال است، زمانی که علاقه به فوتبال در جامعه بیشتر شود در نتیجه اختلاف نظرها نیز بیشتر می شود.

وی بیان کرد: باید قبول کنیم که اختلافات جزئی از فوتبال است و نباید همه با نظر من در انتخاب سرمربی موافق باشند.

وی گفت: مطمئنم هر تصمیمی که به عنوان سرمربی تیم ملی بگیرم، بدون شک عده ای مخالفت خواهند کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: باید بهترین شرایط را برای جامعه به ویژه فوتبال بپذیریم و امیدواریم با این سرمربیان بهترین نتایج را کسب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید