عجیب ترین قتل در تهران/ اعتراف مردی که همسرش را کشت همه را شوکه کرد!

عجیب ترین قتل در تهران/ اعتراف مردی که همسرش را کشت همه را شوکه کرد!

روز جدید زن میانسالی به طرز وحشتناکی کشته شد که شوهرش از او چای خواست و گفت: برو خودت بریز.

ساعت 8:40 دقیقه عصر دوشنبه 29 شهریور مردی میانسال وارد کلانتری 172 عبدالعظیم شد و با خونسردی به پلیس کشیک گفت: ساعاتی پیش همسرم را کشتم و جسد او هنوز در خانه است. می توانید به آپارتمان من که در طبقه دوم یک ساختمان همسایه است بروید. با چشمانت ببین این آدرس محل زندگی منه…

با شهادت مرد میانسال، ماموران کلانتری به محل حادثه رفتند و با ورود به ساختمان با جسد زن میانسالی مواجه شدند که از ناحیه گلو مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود.

بلافاصله جنایتکاران واحد قتل شهرری و جنایتکاران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در جریان این موضوع قرار گرفتند و با حضور تیم جنایی در محل حادثه تحقیقات از مرد میانسال را آغاز کردند.

وی درباره انگیزه خود از این جنایت گفت: ساعت 6:30 عصر به خانه آمدم، خسته بودم و از همسرم خواستم برایم چای بیاورد، اما زن با ناباوری به من گفت برو و برای خودم چای بریز. نه تنها چای نیاورد، بلکه شروع کرد به تمسخر و تحقیر من. من از رفتارش خیلی ناراحت شدم و با هم بحث کردیم. مشاجره مان بالا گرفت و از شدت عصبانیت به آشپزخانه رفتم و با چاقو به همسرم حمله کردم و سرش را از تن جدا کردم.

وی ادامه داد: پس از جنایت لباس های خون آلودم را عوض کردم و از خانه خارج شدم. چاقو را در سطل زباله انداختم و به پلیس رفتم و خودم را معرفی کردم.

با دستور کارشناس پزشکی قانونی متهم میانسال در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی اداره دهم پلیس آگاهی کلانشهر قرار گرفت و تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید