پاسخ قاطع هادی چوپان به تمسخر جنجالی

پاسخ قاطع هادی چوپان به تمسخر جنجالی

پس از پیروزی باورنکردنی هادی چوپان در مستر المپیا 2022، نظرات و بحث ها پیرامون قهرمانی او در این مسابقات ادامه یافت. اخیرا ریچ گاسپاری بدنساز سابق که سه بار عنوان دوم مسابقات مستر المپیا را به دست آورده بود، هادی چوپان را با دوریان یتس، قهرمان 6 دوره مستر المپیا در اینستاگرام مقایسه کرد و عکسی از عضلات پشت چوپان و ریتز منتشر کرد. نوشت: اینجا چیزی است که تماشای آن جالب است. این مقایسه دوریان یتس است که در سال 1992 برنده مستر المپیا شد و در کنار او هادی چوپان که اخیراً مستر المپیا را به دست آورد. همانطور که می بینید، شخصیت های 30 سال پیش بسیار بهتر از امروز بودند.

این پست در اینستاگرام گاسپاری با نظر شپرد نیز همراه شد. هادی چوپان طی کامنت های متعددی خطاب به گاسپاری با بیان اینکه این مقایسه نامناسب است و بهتر است نیمه نور (ماهیچه های جلوی بدن) را ببینیم، از گاسپاری خواست تا کمی حرفه ای تر رفتار کند.

شوپان که هفدهمین قهرمان مسابقات مستر المپیا از سال 1965 است، در پاسخ به سوال خبرنگار آمریکایی گفت از 23 سالگی آرزو داشتم روزی قهرمان مستر المپیا شود و حالا به دنبال قهرمانی است. قهرمانی هفت هشت تا آرنولد ایران شود و او آن را می خواهد. ساندو را به خانه اش ببرید.

پس از برنده شدن در مسابقات مستر المپیا، جایزه 400 هزار دلاری بد، دیوارهای بلند، پر از مشکلات، دزدان زندگی، بدخواهان و حسودان و دوستان خیانتکار را دریافت کرد، اما به یاری و لطف خداوند، دعای خانواده ام. دوستان و طرفداران، امروز به آرزوهایم رسیدم و به زندگی درود می فرستم.”

دیدگاهتان را بنویسید