پاسخ نهایی سازمان لیگ در خصوص فسخ قرارداد شاه ماهی پرسپولیس و یحیی

پاسخ نهایی سازمان لیگ در خصوص فسخ قرارداد شاه ماهی پرسپولیس و یحیی

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس پس از پایان فصل 02-1401 درخواست فسخ یک طرفه قرارداد خود را به سازمان لیگ ارائه کرده و در این خصوص این سازمان اطلاعیه (اخطار) خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است. و آنها را از این واقعه آگاه کرد.

فرشید طاهری، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا بیرانوند می تواند قرارداد خود را با پرسپولیس لغو کند؟ وی بیان کرد: بر اساس قوانین نقل و انتقالات، سازمان لیگ ماهیت فسخی ندارد. زمانی که بازیکن یا مربی قرارداد را فسخ کند، فسخ را ثبت می کنیم، اما عواقب آن بر عهده خود فرد است.

وی افزود: کمیته تعیین وضعیت فسخ قرارداد بررسی و تشخیص می دهد که بازیکن یا مربی ای که یک طرفه قرارداد را فسخ کرده حق داشته است یا خیر.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که رئیس کمیته نقل و انتقالات آیا می تواند قرارداد خود را فسخ کند؟ وی گفت: خود بازیکن باید یک طرفه قرارداد را فسخ کند که تاکنون این اتفاق نیفتاده است. دلیل آن عدم حضور بیرانوند در ایران است. وکیل این بازیکن حق فسخ قرارداد را ندارد و خود بازیکن باید شخصا برای فسخ قرارداد به سازمان لیگ مراجعه کند.

دیدگاهتان را بنویسید