پاس گل کاپیتان جهانبخش در شب مصدومیت شدید مدافع تیم ملی فوتبال ایران


ساعت: 08:22
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894868

تیم فوتبال فاینورد در شبی که کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران یک پاس گل داد به پیروزی مهمی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در یکی از دیدارهای هفته پنجم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را مانند تمامی دیدارهای قبلی خود در ترکیب اصلی نداشت و در جمع ذخیره ها قرار داشت، به مصاف تیم هفدهمی آهد می رود. عقاب ها از ساعت 23:30 عصر شنبه (به وقت ایران).

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد که در دقیقه 74 بازی مقابل عقاب ها به ترکیبش اضافه شد، در دقیقه 79 با توپی که در مرکز زمین برداشته شد و پاسی وسیع برای سباستین زیمانسکی به ترکیبش اضافه شد، موقعیتی را برای این تیم به وجود آورد. او برای شوتی که فوتبالیست با پای چپش شلیک کرد، گل چهارم را زیر طاق دروازه به ثمر رساند و تیمش را پیش انداخت.

فاینورد در دیدار خارج از خانه مقابل گواهد ایگلز با پاس گل علیرضا جهانبخش با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید و 13 امتیازی شد و در رده دوم جدول اردویژه هلند قرار گرفت. جهانبخش که هفته گذشته مقابل ایمن یک پاس گل داده بود، برابر عقاب ها نیز همین کار را تکرار کرد و با وجود بازی در پنج بازی فصل 2022-2023 لیگ اردویس هلند، موفق شد دومین پاس گل خود را در این فصل بگیرد.

e0c64196 dcf7 40c1 a305 8102b142d17b خبر خاکستری

در شرق اروپا اما سید مجید حسینی شنبه شب طبق معمول در ترکیب کایسری اسپور مقابل فنرباغچه قرار گرفت تا یک بازی دفاعی خوب دیگر برای تیمش به نمایش بگذارد و مانع از گلزنی یکی از مدعیان اصلی شود، اما این مدافع ایرانی بدشانس بود جدی ایستاد. در نیمه دوم

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور در پنجمین بازی خود در این فصل که همیشه مقابل فنرباغچه حضور داشت، دو بار در دقایق 55 و 58 اعلام کرد که نمی تواند به کار خود ادامه دهد و در نهایت به دلیل مصدومیت از ناحیه سر تعویض شد. . این مدافع پس از حضور کامل در آخرین بازی خود مقابل فنرباغچه، نتوانست به طور کامل در زمین حضور داشته باشد تا در آستانه اردوی تیم ملی با بدشانسی جدی مواجه شود و خبر تلخی را به دراگان اسکوچیچ بدهد.

حسینی به دلیل مصدومیت مقابل فنرباغچه تعویض شد و در دقیقه 55 پس از برخورد با ژائو پدرو روی زمین افتاد و از هوش رفت و به دلیل این مصدومیت از ناحیه سر در وضعیت نگران کننده ای قرار دارد. این مدافع ملی پوش در اردوهای گذشته جایگاه ثابتی را در تیم ایران به دست آورده و خود را نشان داده است اما حالا با این مصدومیت شدید که هنوز از شدت آن اطلاعی در دست نیست، مشخص نیست آیا آنها می توانند به اردوی تیم ملی بروم یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید