پانته آ بهرام و سیاوش طهمورث شریک شدند


ساعت: 09:55
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882201

پانته آ بهرام در نمایش نبرد درون نبرد سیاوش طهمورت ایفای نقش می کند که قرار است اواسط مردادماه امسال روی صحنه برود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پانته آ بهرام بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون در جدیدترین تجربه خود روی صحنه تئاتر در نمایش «نبرد درون نبرد» به کارگردانی سیاوش طهمرت به ایفای نقش می پردازد. در اجراهای گذشته «نبرد در نبرد» رویا تیموریان این نقش را بازی می کرد.

بهرام که نقش های زیادی در تئاتر بازی کرده است، در اجراهایی چون مرگ یزدگرد گلاب آدینا، هزار و یک شب اثر بهرام بیضایی، زمستان 66، رقص کاغذهای پاره شده و یک دقیقه سکوت محمد یعقوبی. «افسون معبد سوزان»، «در جام خالی بخواب» و «شکلک» ساخته کیومارت مرادی و «ای بزرگ مرد، گریه نکن» ساخته جلال تهرانی.

سیاوش طهمورث که در کنار کارگردانی «نبرد در نبرد» نقش یک رزمنده را نیز بازی می کند، درباره حضور پانته آ بهرام در «نبرد در نبرد» گفت: این اولین تجربه همکاری من با پانته آ بهرام است اما از طرفداران بازی های او بوده ام. از مدت ها قبل بهرام باید در این اجرا نقش یک مادر را بازی کند.

وی در خصوص فرم و شیوه اجرای جدید «معارکه در معارکه» تاکید کرد: «معارکه در معرکه» اثری نیست که بنا به میل و سلیقه اجرای آن تغییر کند. چون اسکلت خاصی داره و عوض کردنش شرمنده.

طهمورث یادآور شد: ظاهر بازیگران در اجرا تغییر کرده است و همین امر باعث می شود اجرای جدید «نبرد در نبرد» فرمی کاملا متفاوت اما با همان سبک اصیل کار داشته باشد.

این بازیگر و کارگردان با سابقه تئاتر ایران در پایان ابراز امیدواری کرد که تماشاگران و علاقمندان به تئاتر از اجرای «مراکه در معرکه» خوششان بیاید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید