پدر مسئولیت قتل یک جوان تهرانی در کافه را بر عهده گرفت/ جنایتی که پس از یک هفته مشخص شد

پدر مسئولیت قتل یک جوان تهرانی در کافه را بر عهده گرفت/ جنایتی که پس از یک هفته مشخص شد

مظنون اصلی قتل در “سفره خانه آذربایجان” تسلیم کارآگاهان اداره دهم شد.

روز شنبه 3 مهر ماه جاری کارکنان بیمارستان لقمان حکیم از مرگ مشکوک مرد جوانی بر روی تخت اورژانس مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر دادند که با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دستور محمد وهابی; بازپرس ویژه اداره دوم جنایی به محل حادثه رفت و بررسی های اولیه را آغاز کرد.

کارشناسان پزشکی قانونی اداره دهم پلیس آگاهی پس از مراجعه به بیمارستان با جسد مردی 31 ساله مواجه شدند که بر اثر ضربات قمه در تخت اورژانس جان خود را از دست داد و از توضیحات پرستاران مشخص شد که متوفی آمده است. به همراه پدرش که دچار جراحات بدنی شده است به این مرکز درمانی مراجعه کرد.

پس از دریافت این اطلاعات، تیم جنایی به تحقیق از پدر متوفی پرداختند. وی به افسر پرونده گفت: با وکیلم و پسرم در سفره خانه خیابان آذربایجان نشسته بودیم که ناگهان پدر و پسری که با هم اختلاف مالی داشتیم وارد سفره خانه شدند و با قمه به ما ضربه زدند. به اتفاق پسرم ما را به بیمارستان لقمان حکیم بردند.

پس از شهادت پدر مقتول، کارآگاهان برای یافتن سرنخ ها راهی قهوه خانه شدند و پس از بررسی دوربین های مداربسته، لحظه به لحظه صحنه قتل را مشاهده کردند و همچنین مخفیگاه یکی از متهمان را در جنوب تهران مستقر کردند. از طریق مشاهدات هوشی

به این ترتیب کارشناسان پزشکی قانونی پایگاه دهم با دستور بازپرس وهابی به محل مورد نظر رفته و متهم را دستگیر می کنند. این متهم در بازجویی های فنی به ارتکاب جنایت اعتراف کرد که در کافه خیابان آذربایجان با پدرش درگیری مرگباری را آغاز کرده و در ادامه تحقیقات مشخص شد پدرش با قمه مقتول را زده است.

تحقیقات تا روز چهارشنبه ششم مهرماه ادامه داشت که مظنون اصلی پرونده با مراجعه به اداره دهم آگاهی به قتل مرد جوانی در سفره خانه در خیابان آذربایجان اعتراف کرد.

به گزارش تسنیم، به دستور محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل بازپرس اداره دوم جرایم جنایی، متهم جهت تحقیقات بیشتر در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید