پدیده استقلال کجاست؟ تخریب ستاره محبوب فرهاد مجیدی توسط ساپینتو

پدیده استقلال کجاست؟  تخریب ستاره محبوب فرهاد مجیدی توسط ساپینتو

امیرعلی صادقی، مهاجم 22 ساله استقلال با پیراهن شماره 29 که در فصل جاری لیگ برتر و آغاز نیم فصل اول بازی بسیار کمی داشته است، مدت هاست که حتی طعم نیمکت نشینی در تیم استقلال را نچشیده است. زمان.

امیرعلی صادقی که در ابتدای فصل به دلیل دعوت به اردوی تیم ملی از کی روش – برای حضور در جام جهانی – با سعید صادقی از تیم پرسپولیس مقایسه شد، یکی از آماده ترین بازیکنان استقلال در بازی های تدارکاتی استقلال.

صادقی تا اینجای فصل تنها 124 دقیقه مقابل سپاهان (28)، نفت مسجد سلیمان (19)، صنعت نفت آبادان (44)، مس کرمان (30) و گل گهر سیرجان (3 دقیقه) برای استقلال بازی کرده است. همچنین موفق به زدن یک گل شد.

فرصت کمیاب برای حضور در زمین این بازیکن که پنج بار به عنوان بازیکن ذخیره وارد این تیم شد، نام صادقی را در ذهن بسیاری از هواداران استقلال و حتی پیشکسوتان این تیم به یادگار گذاشت. در روزهای حساس لیگ برتر اثری از این بازیکن در ترکیب تیم استقلال نیست. حتی در جام حذفی مقابل پارس جنوبی جم هم این بازیکن فرصت حضور پیدا نکرد.

به یاد داریم که فرهاد مجیدی ستاره جوان و محبوب تابستان گذشته در تمرین استقلال ترکیه و حتی در دیدارهای تدارکاتی تیمش در ماه های قبل برای تیمش گلزنی کرد. گل های قیچی و شوت های راه دور اما مشخص بود که این بازیکن 22 ساله جایی در ذهن سرمربی پرتغالی استقلال نداشت. استقلالی ها اگرچه در غیاب این بازیکن خوب عمل کرده اند، اما این روزها اغلب از پیشکسوتان استقلال در مورد غیبت عجیب این بازیکن در مسابقات و لیست 18 نفره استقلال سوال می پرسند.

دیدگاهتان را بنویسید