پرداخت وام 12 میلیون تومانی به مستمری بگیران + جزئیات

پرداخت وام 12 میلیون تومانی به مستمری بگیران + جزئیات

روز جدید: 12 میلیون تومان اصل وام از سوی سازمان تامین اجتماعی به مستمری بگیران و وام قرض الحسنه به مستمری بگیران کشور پرداخت شد که جزئیات آن در ادامه آمده است.

علی دهقان کیا رئیس کانون مستمری بگیران تامین اجتماعی استان تهران درباره آخرین وضعیت پرداخت اصل وام مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: مبلغ این وام 12 میلیون تومان است که بانک رفاه تا آینده شروع به پرداخت آن می کند. روز یا دو

رئیس مرکز بیمه اجتماعی مستمری بگیران استان تهران از آغاز پرداخت وام 12 میلیون تومانی مورد نیاز مهر ماه خبر داد.

اگرچه مبلغ وام اصلی مستمری بگیران و کارکنان دولت به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافت، اما مرحله دوم این وام به حساب مشمولان واریز شد. اما پس از سه ماه تاخیر ثبت نام وام 12 میلیونی تامین اجتماعی مستمری بگیران از تیرماه آغاز شد و در مرداد ماه اولین قسط این وام ها در سال 1401 به متقاضیان پرداخت شد.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در اظهارات تیرماه خود از در نظر گرفتن 6 هزار میلیارد تومان اعتبار برای بازپرداخت وام های ضروری بازنشستگان خبر داد و ثبت نام آن به صورت غیرحضوری انجام می شود. بازپرداخت این وام با کارمزد ۴ درصد در ۳۶ اقساط ماهانه خواهد بود.
مبلغ وام برای بازنشستگان

به گفته احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و استانداری تسنیم تا پایان سال 400 هزار و 12 میلیون تومان به مستمری بگیران و بازنشستگان پرداخت می کند.

علی دهگان کیا رئیس کانون مستمری بگیران تامین اجتماعی استان تهران در گفت و گو با اکوایران درباره آخرین وضعیت پرداخت وام اصلی مستمری بگیران تامین اجتماعی، گفت: مبلغ این وام 12 میلیون تومان است که رفاه بانک ظرف یکی دو روز آینده پرداخت را آغاز خواهد کرد.

وی در این خصوص بیان کرد: در این مرحله بین 5 تا 7 هزار نفر در استان تهران وام ضروری دریافت می کنند که بر این اساس در مجموع 12 میلیون به 22 هزار متقاضی وام پرداخت می شود.

رئیس کانون بازنشستگان بیمه اجتماعی استان تهران تصریح کرد: با توجه به اینکه استان تهران 800 هزار بیمه شده دارد، باید حدود یک چهارم وام در اختیار این استان قرار گیرد.

گرفتن وام 12 میلیون تومانی برای مستمری بگیران شرایط زیادی دارد، در این خصوص باید به سقف سنی مستمری بگیران نیز اشاره کرد که سن بازنشستگی وام گیرنده باید زیر 77 سال باشد. از طرفی بازنشسته کانون باید حقوق خود را از شعب بانک رفاه دریافت کند و همچنین بازنشسته نباید بدهی بانکی، چک برگشتی و اقساط وام معوق از سایر بانک های کشور داشته باشد. مستمری بگیر نباید در 3 سال گذشته از خط اعتباری بانک رفاه استفاده کرده باشد. آخرین شرط برای دریافت وام این است که مستمری بگیر متقاضی وام باید سیم کارت به نام خود داشته باشد. شماره تلفن همراه وارد شده باید شماره یک مستمری بگیر یا مستمری بگیر باشد.

وام مسافرتی به بازنشستگان پرداخت می شود

به گزارش ایسنا، مدیرکل صندوق بازنشستگی فرهنگی و اجتماعی از امکان پرداخت 4 میلیون تومان وجوه اعتبار سفر به مستمری بگیران و کارکنان خدماتی تحت پوشش به صورت وام خبر داد.

محمود مرتضایی فرد با اعلام این خبر گفت: این تسهیلات بانکی به میزان 4 میلیون تومان با بازپرداخت یکساله و کارمزد 4 درصد به متقاضیان ارائه می شود. بازپرداخت این تسهیلات یک ماه پس از پرداخت از حقوق مستمری بگیران کسر می شود.

وی بیان کرد: بازنشستگان علاوه بر امکان استفاده از کمک هزینه سفر مشروط به شرایط استفاده از سهمیه تور، می توانند از تسهیلات چهار میلیون تومانی بانک قرض الحسنه (در صورت واجد شرایط بودن) نیز استفاده کنند. برای دریافت تسهیلات).

مرتضایی فرد ادامه داد: متقاضیان می توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق به نشانی sabasrm.ir و از طریق لینک طرح های کمکی (خدمات گردشگری و گردشگری) با سامانه تورهای گردشگری شرکت پرشین گلف تماس گرفته و ثبت نام کنند. در تورهای تعیین شده شرکت کنید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، وی افزود: متقاضی پس از ثبت نام در تورهای اعلام شده از سوی شرکت پرشین گلف، در صورت تمایل به استفاده از تسهیلات اعتباری، ابتدا باید 4 میلیون تومان پرداخت کند. از کل هزینه تور کسر می شود و مابقی مبلغ توسط متقاضی به صورت نقدی به شرکت پرداخت می شود.

لازم به یادآوری است که خدمات تورهای صندوق بازنشستگی کشوری تنها از طریق سامانه تورهای شرکت پرشین گلف با نام «سامانه خاتم تور» به بازنشستگان تحت پوشش ارائه می شود. متقاضیان می توانند از طریق لینک در سایت khatamtour.com و یا تماس با شرکت پرشین گلف و یا تماس با این شرکت با شماره تلفن 8682-021 از روند ارائه این خدمات و تورهای شرکتی مطلع شوند.

دیدگاهتان را بنویسید