پرسپولیسی خیالش راحت شد

مرد پرسپولیس توسط تیم امید یاسین سلیمانی آزاد شد

یاسین سلمانی در سه بازی مقابل نپال – لبنان و اردن، 4 و 2 گل به ثمر رساند. علاوه بر این، اگر او در دقیقه 16 بازی با نپال یک پنالتی را از دست نمی داد، می توانست تعداد گل های خود را به 5 برساند. 3 گل در دیدار پایانی مقابل تاجیکستان، ایران را به 9 امتیاز رساند و راهی مرحله نهایی شد. مسابقات قهرمانی آسیا تا 23 سال که در سال 2022 با حضور 16 تیم در تاشکند برگزار می شود.

یاسین سلمانی پیش از این به همراه تیم ملی جوانان به فینال جام ملت‌های آسیا راه یافته بود و به دلیل شیوع ویروس کرونا در جام ملت‌های آسیا و جام ملت‌ها با موفقیت به جام جهانی صعود می‌کرد. جهانی 2021 لغو شد. البته یاسین سلمانی و تعدادی از یارانش این فرصت را به دست آوردند تا در دیدارهای مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا تیم امید را همراهی کنند و سال آینده نیز می توانند با این تیم در دیدارهای پایانی این رقابت ها به میدان بروند.

در مورد یاسین سلمانی هم با عملکردش در بازی های امید بی شک این بار با امید بیشتری در اردوی تیم ملی حاضر خواهد شد. او با این نمایش حتی سرمربی تیم ملی را متقاعد کرد که از خود به عنوان ذخیره استفاده کند. البته گل های یاسین سلمانی در دیدارهای دوشنبه چندان عجیب نبود چرا که این بازیکن فصل گذشته در مسابقات لیگ برتر نیز در پست هافبک دفاعی گل های تعیین کننده ای برای سپاهان به ثمر رساند. او با وجود اینکه در پست هافبک دفاعی بازی می کند، می خواهد در صحنه هایی که تیم رو به جلو حرکت می کند، اشاره کند، موقعیت خوبی برای گلزنی دارد و البته بعد از حمله به سرعت به فاز دفاعی برمی گردد. این به دلیل قدرت بدنی بالای او است.

صعود به جام جهانی با تیم ملی و صعود به المپیک پاریس با تیم امید دو برنامه اصلی یاسین سلمانی است که در صورت رسیدن به آن می تواند رویای حضور در یک تیم اروپایی را محقق کند.

دیدگاهتان را بنویسید