پرسپولیس امسال قهرمان آسیا می شود؟

پرسپولیس امسال قهرمان آسیا می شود؟

سهراب عثیری درباره شرایط پرسپولیس و حمایت از این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: فصل نقل و انتقالات برای هر تیمی که مدعی قهرمانی است، اهمیت زیادی دارد. همچنین پرسپولیس باید در لیگ قهرمانان آسیا با تیم هایی بجنگد که امکانات و پول زیادی دارند. بنابراین باید در جذب نیرو بهترین عملکرد را داشته باشد و بهترین ها را جذب کند. پرسپولیسی ها با ماندن علیرضا بیرانوند و آمدن حسین کنعانی مشکلی در خط دفاعی ندارند و در خط هافبک پرسپولیس بازیکنان خوب زیادی دارد اما در خط حمله این تیم همچنان به دو مهاجم گلزن و یک نفر اول نیاز دارد. مرحله.

اتسیری ادامه داد: در حال حاضر تنها مشکلی که در جذب تیم پرسپولیس می بینم نبود یک مهاجم درجه یک و شش دنگا است. پرسپولیس تیمی هجومی است و همیشه موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد می‌کند، اما نبود یک مهاجم درجه یک منجر به از دست رفتن موقعیت‌ها شد، اگرچه هافبک‌ها خط حمله را ترسیم کردند و موفق به گلزنی شدند، اما در لیگ قهرمانان آسیا، سرخپوشان نباید فرصت ها را از دست داد

مهاجم سابق سره پوشان درباره رسوایی های علیرضا بیرانوند نیز گفت: بعید می دانستم بیرانوند به استقلال برود، چون اگر به استقلال برود مطمئن باشید با چالش بزرگی روبرو می شود و فوتبالش سقوط می کند. بازیکنان زیادی بودند که از دو تیم به تیم رقیب رفتند، اما در این شرایط بازیکن باید فشار زیادی را تحمل کند، بنابراین فکر می کنم بیرانوند خوش شانس بود که استقلالی نشد.

اعتزیری در خاتمه خاطرنشان کرد: امسال سال بسیار سختی برای پرسپولیس است، با توجه به اینکه این تیم قهرمان جام حذفی و لیگ برتر شد، انتظارات از این تیم بیشتر شده و باید در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته باشند، بنابراین مدیران باشگاه ها و اعضای کادر فنی باید بسیار مراقب باشند تا تیم دچار حاشیه نشود و تیم با کمبود منابع مالی مواجه نشود. پرسپولیس می تواند از اعتبار فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا دفاع کند. این تیم دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و این بار با جذب بازیکنان خوب می تواند به قهرمانی آسیا هم فکر کند. چون قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی یک عادت است و پرسپولیسی ها خاطرات زیادی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید