پشیمان گل محمدی از شکست در دقایق پایانی از جواد نکونام!

پشیمان گل محمدی از شکست در دقایق پایانی از جواد نکونام!

تیم فوتبال فولاد خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد در حضور بیش از 9 هزار تماشاگر به مصاف تیم سپاهان رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

این پنجمین برد متوالی تیم سپاهان بود که با آن زردپوشان اصفهانی با 39 امتیاز صدرنشین لیگ برتر ماند. این پیروزی روی گل به خودی فولادی ها ثبت شد. فولاد خوزستان دومین شکست متوالی را متحمل شد و با 24 امتیاز در رده هشتم باقی ماند. و در حالی که هواداران فولاد در ورزشگاه حضور داشتند و از این تیم حمایت کردند.

فولاد خوزستان با وجود نمایش فوق العاده در یک گل، به طرز عجیبی گل را به میهمان داد. محمد نژاد مهدی که در نیم فصل در تیم سپاهان حضور داشت اما در نیم فصل به فولاد آمد، در دقیقه 49 یک گل به خودی زد!

پس از آن فارغ التحصیلان جواد نکونام با هر تلاشی به دروازه زدند و نتوانستند گل خورده را جبران کنند و یا از شکست خلاص شوند.

نکته جالب این است که یحیی گل محمدی نیز با علاقه خاصی در آبادان این دیدار را تماشا کرد. سرمربی پرسپولیس که با صدای بلند از شکست دو هفته پیش مقابل فولاد گله مند بود و مصاحبه کوبنده ای انجام داد، علاقه زیادی به پیروزی شاگردان جواد نکونام در دیدار مقابل سپاهان اصفهان داشت اما…

گل به خودی محمد نژادمهدی و شکست خوزستان مقابل سپاهان اصفهان در سلامتی یحیی گل محمدی تاثیرگذار بود چرا که سرمربی پرسپولیس به خوبی می دانست که شکست خوزستان در این هفته نیز صدر جدول را از تیمش خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید