پلیس: ورود به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است

پلیس: ورود به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است

روز جدید معاون اجتماعی پلیس راهور اعلام کرد: ورود و خروج از شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است و هموطنان در صورت عدم رعایت دستورات ستاد ملی تاج و تخت جریمه خواهند شد.

سرهنگ عینولا جهانی افزود: ممنوعیت و محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد اما تعداد شهرهای قرمز و نارنجی تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با تاج به پلیس ، طرح محدودیت ها و ممنوعیت ها همچنان ادامه دارد ، گفت: تردد شبانه از ساعت 10 تا 3 انجام می شود.

سرهنگ جهانی افزود: وی از ادامه عملیات عمرانی منتهی به مسدود شدن مسیر بزرگراه تهران شمال خبر داد و گفت: این بزرگراه تا سوم آبان ماه 1400 همچنان مسدود است.

معاون اجتماعی پلیس راهور از هموطنان خواست تا طرح کنترل محدودیت ها را اجرایی و در این زمینه با پلیس همکاری کنند.

سرهنگ جهانی افزود: کسانی که قصد ورود به شهرهای قرمز و نارنجی با شماره ثبت خارجی را دارند باید بدانند که ورود به این شهرها ممنوع است و در صورت ورود به شهرهای قرمز یک میلیون تومان و ورود به شهرهای نارنجی ، یک جریمه 500 هزار تن

وی تصریح کرد: البته تردد مینی بوس ها با شماره عمومی سفید و نارنجی نامحدود است.

طبق اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر شهرهای جلفا ، مرند در استان آذربایجان شرقی ، اشنویه ، بوکان ، پیرانشهر در استان آذربایجان غربی ، استهبان در استان فارس ، بانه ، سقز در استان کردستان ، پاوه ، جوانرود ، روانسر ، سرپل زهاوین چرام ، کهگیلویه در استان کوگیلویه و بویراحمد ، زرندیه در استان مرکزی و مهریز در استان یزد قرمز رنگ شدند.

بر اساس این گزارش ، بر اساس آخرین آمار رنگی کشور ، اکنون 16 شهر قرمز ، 119 شهر نارنجی ، 227 شهر زرد و 86 شهر آبی وجود دارد.

هفته گذشته ۲۴ مهرماه شهرهای اشنویه، بوکان، پیرانشهر، سردشت در استان آذربایجان غربی، استهبان در استان فارس، سنندج در استان کردستان و پاوه، جوانرود، سرپل ذهاب در استان … کرمانشاه قرمز و 9 106 شهر نارنجی ، 228 شهرستان زرد و 105 شهرستان آبی رنگ بود.

با این حال ، در یک هفته ، هفت شهر به شهرهای قرمز تاج اضافه شد.

افزایش تعداد شهرهای قزم در حالی است که مقامات وزارت بهداشت همواره نسبت به آغاز نان تاج ششم در ماه نوامبر هشدار داده اند.

بهرام عین اللهی ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، روز یکشنبه 25 اکتبر گفت: “ما هنوز از تاج و پیک ششم راحت نیستیم و باید آماده باشیم و امیدوارم با واکسیناسیون ملی در وضعیت بهتری قرار بگیریم. . در ماههای آینده “

دیدگاهتان را بنویسید