4 شهر خارج از ایالت قرمز بودند/ رنگ غالب شهرهای استان مرکزی نارنجی است


ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889531

در آخرین رنگ آمیزی تاج، 4 شهر از استان مرکزی از وضعیت قرمز خارج شدند و بر این اساس در حال حاضر 3 شهر در وضعیت قرمز، 7 شهر در وضعیت نارنجی و 2 شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; بر اساس آخرین اطلاعیه وزارت بهداشت برای رنگ آمیزی کرونا برای شهرهای کشور، تا 31 مردادماه 3 شهر استان مرکزی در وضعیت قرمز، 7 شهر در وضعیت نارنجی و 2 شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

در این رنگ آمیزی شهرهای اراک، دیلیجان و تفرش به رنگ قرمز و شهرهای آستیان، زرندیه، شازند، قمیجان، ساوه، فراخان و خمین به رنگ نارنجی و خنداب و مهلات دو شهر به رنگ زرد هستند. . و هنوز در نقشه تاج استان مرکزی رنگ آبی وجود ندارد.

شهرستان های آشتیان، ساوه، فراهان و خمین نقاطی هستند که در هفته جاری از شهرهای قرمز استان مرکزی خارج شده و به نارنجی تغییر رنگ دادند، شهرهای خنداب و محلات نیز از نارنجی خارج و به شهرستان های زرد استان پیوستند. در رنگ بندی جدید

بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهرهای دارای وضعیت قرمز کشور به 78 شهر، تعداد شهرهای دارای وضعیت نارنجی به 184 شهر، تعداد شهرهای زرد به 174 و تعداد شهرهای آبی به 12 شهر کاهش یافته است. شهرها

لازم به ذکر است که وضعیت قرمز به معنای خطر بسیار زیاد، وضعیت نارنجی به معنای پرخطر و زرد و آبی در اعلام رنگ تاج به معنای موقعیت های خطر متوسط ​​و کم است.

بر اساس آخرین آمار، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان مرکزی از زمان شیوع این ویروس به 127 هزار و 781 نفر رسیده است و در این مدت تعداد جان باختگان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به 3 هزار و 224 نفر رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید