پوگبا به مدال جام جهانی رسید!

پل پوگبا، هافبک تیم ملی فرانسه گفت که مدال او در جام جهانی یکی از وسایلی بود که هفته گذشته از خانه اش به سرقت رفت.

سارقان در جریان بازی منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید وارد خانه پوگبا شدند و وسایل خود را به سرقت بردند. آن هم در حالی که بچه های این بازیکن در خانه بودند.

پوگبا روز سه شنبه به روزنامه فرانسوی فیگارو گفت: جواهرات مادرم و مدال جام جهانی من جزو اقلام دزدیده شده بود. چیزی که بیشتر از همه من را ترساند این بود که دو فرزندم در خانه با دایه بودند. خواهرم همه چیز را شنید، با همسرم و نیروهای امنیتی ام تماس گرفت، سپس خودش را با پسرها در اتاق حبس کرد. چند روزی شوکه بود. نکته اصلی این است که بچه های من خوب هستند.

پوگبا که برای بازی های دوستانه مقابل سیته عاج و آفریقای جنوبی در اردوی تیم ملی فرانسه به سر می برد، از مشکلات روحی و روانی که در دوران حرفه ای خود به خصوص در دوران حضور مورینیو در یونایتد داشت، می گوید. من در حرفه ام افسردگی داشته ام، اما در مورد آن صحبت نمی کنیم. همه چیز از زمانی شروع شد که من با ژوزه مورینیو در یونایتد بودم. من هرگز در زندگی ام این لحظات را تجربه نکرده بودم. همه ورزشکاران برتر این لحظات را پشت سر می گذارند، اما کمتر کسی در مورد آن صحبت می کند.

پس از راهیابی به جام جهانی، فرانسه باید در این هفته دو بازی دوستانه با تیم های سی ات د عاج و آفریقای جنوبی برگزار کند که هر دو نتوانستند به جام جهانی قطر راه پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید