پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت روز معلم

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن این پیام به شرح زیر است:

روز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری، روز معلم نامگذاری شده است. روز ارج نهادن به کرامت والای مردم فرهیخته و پرتلاشی که وظیفه مهم تربیت و هدایت نسل های آینده را بر عهده دارند.

آموزش و پرورش و مقوله آموزش در عصر حاضر به عنوان یکی از مهمترین شاخص های رشد و توسعه کشور به شمار می رود. رکن اصلی فرآیند توسعه، نظام آموزش و پرورش است که رکن اصلی آن معلمان پرتلاش و فداکار هستند که زندگی خود را وقف تعلیم و تربیت نسل های آینده می کنند تا راه را برای ارتقای ارزش های والای انسانی و لازمه هموار کنند. توانایی مدیریت جامعه

معلمان آرمان های بی ادعایی هستند که با الهام بخشیدن و ایجاد امید زمینه رشد و تعالی کشور را فراهم می کنند. امروزه بیش از هر زمان دیگری باید بر نقش برجسته معلمان در تعلیم و تربیت نیروی انسانی متخصص در عرصه های مختلف اقتصادی کشور تاکید و از این تلاش ها و فداکاری ها قدردانی کرد.

بی شک برای داشتن آینده ای بهتر و فردای روشن تر، معلمانی دلسوز و فرزانه است که خالصانه برای پیشرفت، آبادانی و پیشرفت هر چه بیشتر کشور تلاش می کنند و افراد شایسته ای را برای اداره کشور پرورش می دهند.

در این روز فرخنده و فرخنده به معلمان فداکار کشورمان درود می فرستم و از درگاه حضرت حق برایشان آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.

اسماعیل للاگانی

دیدگاهتان را بنویسید