پیام مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن این پیام به شرح زیر است:

بیش از چهار دهه از حماسه تاریخی تسخیر شهر آتش و خون و قیام خرمشهر می گذرد. شهری که با وجود دفاع دلاورانه مردم و نیروهای نظامی در اوایل دفاع مقدس به اشغال دشمن درآمده بود، سرانجام پس از 578 روز آزاد شد و طعم شیرین پیروزی را به مردم بخشید.

تصرف خرمشهر یکی از مهمترین اتفاقات دفاع مقدس بود که سرنوشت و شخصیت جنگ را تغییر داد. نیروهای مردمی با حداقل امکانات و تنها با قدرت صبر و ایمان در پاسداری از ارزش های اسلامی و سرزمین ایران در کنار نیروهای نظامی کشور ایستادند و موفق شدند حماسه ای بیافرینند که تا ابد بر صفحات تاریخ ثبت شود. این مرز و منطقه

حماسه سوم خرداد یادآور این برهه حساس و تاریخی است که استقلال، امنیت و آزادی امروز کشور مرهون رشادت ها و از خودگذشتگی مردان بزرگی است که جان خود را فدا کردند تا این کشور را برای همیشه از خطرات بیمه کنند.

در این روز بزرگ و فرخنده یاد و خاطره مردانی را که با رشادت های خود حماسه تصرف خرمشهر را رقم زدند گرامی می داریم و امیدواریم بتوانیم در مسیر توسعه و پیشرفت کشور به شهروندان خدمت کنیم. تا جایی که ممکن است – که یکی از اهدافی است که شهدای دفاع مقدس پرورش یافتند – گام برداریم.

اسماعیل للاگانی

دیدگاهتان را بنویسید