پیام مهدی کایدی برای کی روش

پیام مهدی کایدی برای کی روش

اگرچه تک گل این دیدار را امیر ارسلان مطهری وارد دروازه نساجی کرد اما درخشان ترین بازیکن استقلال در این دیدار مهدی کایدی بود. بازیکنی که در این دیدار بارها به مرز دروازه حریف رسید اما با مانع بزرگی به نام علیرضا حقیقی روبرو شد.

کایدی برخلاف دیدارهای گذشته عملکرد درخشانی در کانال چپ آبی ها داشت و در چند نوبت با حرکات انفجاری خود تا آستانه فروپاشی دروازه قائمشهری پیش رفت. او را می توان بدترین بازیکن فینال نامید، زیرا یک بازی واقعا خیره کننده با کمک تیرک مانع از گلزنی بوچهری وینگر آبی ها شد.

او در نیمه اول در ایجاد موقعیت های گلزنی هت تریک کرد. ابتدا با حرکت دیدنی مطهری در سمت راست و پاس طلایی او به وینگر بوشهری، ضربه خود را از کنار دروازه به بیرون فرستاد.

شانس دوم باشو می توانست یک گل طلایی به همراه داشته باشد. ضربه او از گوشه محوطه جریمه دفع شد و هاگیگی با یک پرش دیدنی و مهار تماشایی توپ را به کرنر فرستاد. موقعیت سوم نیز مانند اولی با شوتی از داخل محوطه جریمه همراه شد که باز هم مانعی برای گلزنی او شد.

در نیمه دوم بالاخره هاگیگی تسلیم ضربات کایدی شد. شوت محکم بازیکن استقلال از پشت محوطه جریمه از کنار حقیقی گذشت اما این بار تیرک به داد نساجی رسید تا زمین و زمان دست به دست هم دهند تا کایدی به گل نرسد.

سکانس پایانی مرد بوشهری ارسال یک پاس منحصر به فرد پشت مدافعان نساجی بود که به خوبی توپ را به محبی دادند اما باز هم موضع محکم منانه حقیگی مانع از گلزنی استقلالی شد و کایدی حتی موفق به ثبت نام خود به عنوان آقای گلی در این بازی نشد.

عملکرد خوب گایدی دیر از راه رسید اما حالا باید منتظر تصمیم نهایی کارلوس کی روش باشد. کی روش که او را مسی ایران خطاب کرده بود به جز اولین اردو او را به تیم ملی دعوت نکرد.

با پایان مسابقات فوتبال در کشور، مهدی کایدی حالا چشم به راه تعطیلات پیش رو است و احتمالا برنامه های تفریحی و تمرینی خود را محقق کرده است. اما قطعا قطع این وقفه می تواند بهترین خبر ممکن برای او باشد به شرطی که دلیل آن دعوت سرمربی پرتغالی برای حضور در تیم ملی باشد.

باید دید در ساعات آینده اتفاق خاصی رخ می دهد یا آبی ها باید جام جهانی را از خانه تماشا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید