پیام ویژه باشگاه بارسلونا درباره ستاره ایرانی

این دیدار در واقع نبرد دو تیم بالای جدول بود و کسب سه امتیاز بسیار مهم بود. با یک برد، پالما می تواند جایگاه بارسا را ​​در صدر جدول با یک بازی مانده به پایان برساند. این تیم حتی دو بار روی آبی-نارنجی ها پیش افتاد اما بارسلونا در آخرین دقیقه بازی را به تساوی کشاند و صدر جدول رده بندی را حفظ کرد.

اما سطح فنی این دیدار بسیار بالا بود و حتی سازمان لیگ فوتسال اسپانیا آن را مسابقه ای «عالی» نامید. علاوه بر این، دیدار تیم های اول و دوم جدول لیگ اسپانیا بسیار فیزیکی بود و درگیری های زیادی بین بازیکنان رخ داد.

باشگاه پالما در پایان بازی با انتشار عکسی از حسین طیبی به مصدومیت این بازیکن ایرانی اشاره کرد، یعنی. چشم ورم کرده، خراش و جراحتش را نوشته و نوشت: کبریت را ترک می کنی یا جنگ؟

پیام ویژه باشگاه بارسلونا درباره ستاره ایرانی

باشگاه پالما در ادامه با قدردانی از بارسلونا برای کمک به درمان کاپیتان تیم ملی ایران نوشت: از خدمات پزشکی بارسلونا که بعد از بازی طیبی را مداوا کردند، تشکر می کنم. یک ژست عالی از یک باشگاه بزرگ.”

البته رفتار حرفه ای باشگاه بارسلونا در این دیدار و احساس مسئولیتش در قبال تیم حریف یک طرفه نبود. بازیکنان پالما پیش از شروع بازی و در بدو ورود به زمین، تونل افتخاری برای بازیکنان بارسلونا ترتیب دادند.

این اقدام در پی پیروزی هفته گذشته بارسلونا در کوپا دل ری اسپانیا بود و بازیکنان پالما که خودشان در نیمه نهایی قربانی بارسلونا شده بودند و از این مسابقات کنار رفتند، با رفتار حرفه ای خود در مقابل رقابت های حساس زیبایی فوتسال را به نمایش گذاشتند.

دیدگاهتان را بنویسید