پیکر دو شهید تازه تفحص شده وارد کردستان شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید شعبانی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان در حاشیه مراسم ورود پیکر مطهر دو شهید تازه تفحص شده به کُردتودی گفت: ۲۵۰ شهید تازه تفحص شده در دوران دفاع مقدس وارد کشور شده اند. شهدا وارد استان کردستان می شوند و مهمان مردم آن استان می شوند.

وی با اشاره به استقبال از شهدای گمنام در استان کردستان گفت: همزمان با ورود پیکر مطهر شهدای گمنام با شهادت سردار دلا، شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه عطر و بوی خاصی می بخشد. و معنویت به استان.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان از آغاز مراسم استقبال از دو شهید والامقام در روز پنجشنبه 16 دی ماه ساعت 10 صبح خبر داد و گفت: این مراسم با حضور مردم انقلابی کردستان آغاز می شود. مسجد جامع سنندج.

تدفین شهدای گمنام نشانه پایبندی مردم به ارزش های نظام و خون شهداست.

سردار ذبیح الله مالکی همچنین گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش پیکر مطهر 250 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در 21 استان از جمله کردستان به خاک سپرده می شود. شهید گمنام توفیق احمدی که همزمان با فاطمه اسدی تفحص شد.

وی همچنین گفت: تدفین شهدای گمنام نشانه پایبندی مردم به ارزش های نظام و خون شهداست و قطعا این حضور معنویت خاصی را در استان کردستان گسترش خواهد داد.

سردار مالکی خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم به مردم این فرصت را بدهیم تا با اخلاص و جدیت در کار خود از چشمه ها و معنویت بر مزار شهدای گمنام بهره ببرند و فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم چرا که امنیت امروز ما مرهون گذشت و ایثار آنهاست.»

وی افزود: استان کردستان از سال 1360 تاکنون میزبان 38 شهید گمنام با 17 یادواره بوده و این استان روز پنجشنبه میزبان یک شهید گمنام است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت این دو شهید که همزمان در 21 استان کشور برگزار می شود، گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر این دو شهید از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 16 دی ماه با حضور انقلابی امام خمینی(ره) آغاز می شود. مسجد بزرگ سنندج پیکر شهید گمنان از صدا و سیمای مرکز کردستان تشییع و پیکر شهید احمدی برای خاکسپاری به ساکز ارسال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید