پیکر پاک شهید «علی یاری» در بیرجند تشییع می شود


ساعت: 15:14
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878745

تشییع پیکر پاک شهید «علی یاری» جانباز 70 درصد با حضور جمعی از مردم شهیدپرور بیرجندی انجام شد و پیکر مطهرش در قطعه دوم گلزار شهدا به سمت آرامگاه ابدی تشییع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، مراسم تشییع پیکر پاک شهید علی یاری امروز با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان و مسئولان برگزار شد. مردم بیرجند

شهید علی یاری در یکم دی ماه سال 1385 به دنیا آمد و در تاریخ 20 شهریور 1386 به عضویت سپاه درآمد.

این شهید وارسته نیز در 14 آذر 1369 در حین انجام ماموریت در منطقه بندان نبندان مجروح شد.

بر اثر این مجروحیت 11 سال در کما بود و سرانجام در 12 تیرماه به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود رسید و به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این شهید والامقام در قطعه دوم گلزار شهدا در آرامگاه ابدی تشییع شده است.


پیام تسلیت فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی

محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در بیانیه‌ای گفت:

بی شک پاسدار رشید اسلام که عمر خود را در راه تقوا، عشق به اهل بیت(ع)، جنگ و جهاد در مواقع ضروری و خدمت خالصانه و خالصانه در راه دفاع از انقلاب و ارزش های برخاسته گذراند. پس از سالها تحمل رنج بر اثر جراحات و جراحات، سرانجام عشق لقای پروردگار بر او چیره شد و به دیار خود بازگشت و به یاران شهیدش پیوست.

شهادت این شهید والامقام و دوستان و همرزمانش و مردم روستا را تسلیت عرض می کنم و از خداوند برای این شهید بزرگوار و پیامبر (ص) و عموم مردم و عموم مردم تسلیت می گویم. موضوع.


تسلیت فرمانده قرارگاه عملیات شهید ناصری و تیپ انصارالرضا

در متن پیام تسلیت سردار سرتیپ دوم پاسدار گلم علی تاناکا آمده است: با بوی ملکوتی شهادت، دنیا را معطر می کند و فضای جامعه را به سوی خیر می کشاند.

بی شک راه ایثار و شهادت زیباترین کار برای رسیدن به خداست و شهدای عزیز در گذر از آن همواره در عرصه زمان به یادگار خواهند ماند.

بار دیگر حال و هوای استان ما شهادت بود و جانباز 70 درصد سپاه پاسداران شهید علی یاری که پس از 11 سال سختی و رنج به یاران شهیدش پیوست و روح پاکش ارواح شهدا به ویژه حضرت را برگزید. سیدالشهدا(ع) بهره می برد.
شهادت مطهر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده صبورش، یارانش و شهدای ولایت را به این عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و برای ایشان و برای بازماندگان صبر جمیل و جاسیل سفر کردیم.




انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید