چالش تناسب اندام قهرمانی باشگاه های کشور حرکت بازی ها/ پوستر دومین دوره رونمایی شد.

ساعت: 17:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802277

مدعیان تناسب اندام در سراسر کشور فردا (شنبه 3 بهمن) یک مسابقه هیجان انگیز در تهران برای رسیدن به عناوین برتر خواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی، دومین دوره مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی باشگاه های کشور در حالی فردا در سالن چند منظوره مرکز آکادمی IFBB برگزار می شود که ورزشکاران استان های سراسر کشور برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهند کرد.

این مسابقات در دایره طلایی و در رده سنی آزاد از صبح فردا در حالی برگزار می شود که اولین دوره آن شهریور ماه سال جاری به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد. نمایندگان ایران در چالش آمادگی جسمانی جام جهانی 2021 اسپانیا نیز به مدال رنگی دست یافتند.

اکنون نیز با برگزاری اولین دوره رقابت های قهرمانی تناسب اندام قهرمانی آسیا به میزبانی ایران، مدعیان رقابت جذابی برای کسب پیراهن تیم ملی خواهند داشت.

09742782 6f65 4d1f 80d5 db765dcdfaad خبر خاکستری

* جابجایی تیم آمادگی جسمانی منتخب تیم ملی به دلیل بازسازی سالن آزادی

با وجود اینکه اقدامات لازم برای برگزاری مسابقات ۱۲ هزار نفری سالن آزادی در تهران انجام شده است، اما به دلیل تعمیرات انجام شده امکان برگزاری مسابقات در این سالن وجود ندارد که به دلیل بازسازی کتبا به مددی مدیر مجموعه ورزشی آزادی به فدراسیون ارسال شود. .

به همین منظور با هماهنگی های انجام شده مقرر شد مسابقه در همان تاریخ 11 بهمن ماه در سالن چند منظوره مرکز آکادمی IFBB واقع در مجتمع پشتیبانی کشتی برگزار شود.

همچنین با توجه به شرایط جوی فعلی و بارش برف سنگین در بسیاری از جاده های کشور، جلسات داوران و کنگره فنی این مسابقات که قرار بود بعدازظهر امروز برگزار شود، با هماهنگی کارکنان کمیسیون آمادگی جسمانی برگزار شد. و نمایندگان استان ها تا پایان امروز (جمعه).
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید