چرا باید بازیکن پرسپولیس به تیم ملی دعوت شود؟

چرا باید بازیکن پرسپولیس به تیم ملی دعوت شود؟

پرویز برومند گفت: حالم از مبارزه تیم ملی به هم می خورد. خیلی ناراحت بودم و انتظار نداشتم در فینال قهرمان نشویم. من تعصب خاصی به کشتی دارم. البته باید بگویم که کشتی ما عملکرد ضعیفی داشت اما در کشتی آزاد عملکرد بدی نداشتیم و حیف است که در مراحل آخر نتیجه نگرفتیم.

برومند در خصوص سانترهای ملی پوش استقلال گفت: کی روش از بهترین های استقلال عبور کرد و من واقعا تعجب کردم. نمی دانم دلیل خط زدن محبی، کایدی یا مهدی پور چیست و چه کسی چگونه توصیه می کند. در هر صورت نمی توان با دو روز تمرین برای تیم ملی بازیکنان را قضاوت کرد، اما تعجب می کنم بازیکنی مثل امیر که مصدوم است و چند ماهی است که بازی نکرده است چطور کات نمی کند؟

پیشکسوت استقلال درباره وضعیت دروازه بانی تیم ملی اظهار کرد: به نظر من سید حسین حسینی از همه دروازه بان های فعلی ایران حتی بیرانوند بهتر است و یک سر از همه بالاتر است اما تفاوت او با بیرانوند این است که تجربه دارد. در یک بازی جام جهانی اگر تجربه خود را افزایش دهد می تواند در این مسابقات به تیم ملی کمک کند.

برومند درباره شرایط استقلال گفت: استقلالی ها آخرین بازی خود را خیلی خوب به پایان رساندند و فکر می کنم می توانند در دیدارهای بعدی عملکرد خوبی داشته باشند. امیدوارم در پایان فصل قهرمان لیگ شوند.

دیدگاهتان را بنویسید