چرا رامین رضایان فارسی نشد؟

نکته جالب اینکه امیرهوشنگ سعادتی، ایجنت رضایان 16 روز پیش برای مذاکره بر سر فسخ قرارداد رضایان در دوحه حضور داشت اما در نهایت بدون برگه فسخ به تهران بازگشت و در گفت و گو با خبرنگار ما توضیح داد که چرا رضایان به پرسپولیس منتقل نشده است. .

با توجه به اینکه قرارداد رامین کمی پیچیده بود و قرارداد اصلی با الدحیل بود و او تا پایان فصل به صورت قرضی و بدون بند جدایی از السیلیه بود، این موضوع کار را سخت کرد و اختلاف بین السیلیه. و السیلیه گفت: «دحیل در این مورد روشن کرد. تا زمانی که توافق حاصل شود».

وی با اشاره به صحبت ها و پیشنهادات رامین رضایان توضیح داد: به چند باشگاه ایرانی دیگر هم پیشنهاد داده ام اما همه می دانند که رامین دوست نداشت در ایران در تیمی غیر از پرسپولیس بازی کند و هدفش بازگشت به پرسپولیس بود. برای موفقیت به این ترتیب ابتدا خود یحیی مستقیماً با او تماس گرفت و من دو هفته پیش برای مذاکره راهی قطر شدم و در آنجا جلسات متعددی در باشگاه الدحیل، باشگاه السیلیه و فدراسیون فوتبال قطر داشتیم.»

سعادتی با تاکید بر افزایش امیدواری برای پایان قراردادش و انتقال آن به پرسپولیس در روزهای اخیر، گفت: در چند روز اخیر بسیار امیدوار بودیم. باشگاه پرسپولیس، آقایان درویش و گل محمدی هم خیلی پیگیر بودند و دائم در تماس بودیم و در چند روز اخیر امیدوار بودیم این اتفاق بیفتد و دل پرسپولیسی ها شاد شود. وی ادامه داد: من تا به حال ندیده بودم رامین اینقدر تماشا کند، اما او به شدت تماشا کرد و همه به آن چسبیدیم، اما به دلیل پیچیدگی قرارداد، متاسفانه باشگاه اصلی الدحیل موافقت نکرد و این انتقال انجام نشد. “

رضاییان درباره دیدار روز جمعه نیز گفت: هواداران بدانند گاهی با تمام تلاش طرفین نتیجه مطلوب حاصل نمی شود. امروز ادامه دادیم و من هم آنجا بودم، اما متأسفانه این امکان وجود نداشت و رامین طبق گفته مدیران الدحیل باید در تیم السیلیه بماند و تا پایان قراردادش در آنجا باشد.»

وی با تاکید بر اینکه قرارداد رضایان تا پایان فصل است، شایعه حذف رضایان از لیست السیلیه را تکذیب کرد: نمی توانند نام او را از لیست خارج کنند. بازیکن ازبکستانی جایگزین بازیکن دیگری شد. آنها ممکن است به دلیل اختلافات با او بازی نکنند، اما نمی توانند او را از لیست حذف کنند.

او در پاسخ به شایعات فضای مجازی مبنی بر اینکه رضاییان برای گرفتن بیشتر از این نمی خواهد قراردادش را با الدحیل فسخ کند، گفت: رامین از بخشش بیشتر قراردادش خوشحال بود و اصلا بحث مالی نبود.

دیدگاهتان را بنویسید