چرا طناز طباطبایی ازدواج نمی کند؟/عکس

چرا طناز طباطبایی ازدواج نمی کند؟/عکس

طناز طباطبایی یکی از نام‌های آشنای سینمای ایران در دو دهه اخیر به‌ویژه در چند سال اخیر بر شهرت او افزوده شده است. طناز طباطبایی در اواخر دهه 90 به شهرت رسید و در چندین فیلم اجتماعی ظاهر شد و برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد. طناز طباطبایی در حال حاضر 40 سال سن دارد و طناز طباطبایی مجرد اکنون 40 ساله است و در عرصه بازیگری به بلوغ رسیده است. این بازیگر برنده سیمرغ جشنواره فیلم فجر نیز شد و خود را به عنوان یک بازیگر حرفه ای ثابت کرد.

پس از گذشت طناز طباطبایی از 40 سالگی، این سوال پیش آمد که چرا ازدواج نکرد؟ طناز طباطبایی معمولا مصاحبه نمی کند اما در یکی از مصاحبه های خود که در مجله سینما منتشر شده دلیل ازدواج نکردن را فاش کرده است.

طناز طباطبایی با اشاره به اینکه 30 سالگی باعث شده بیشتر به ازدواج فکر کند، گفت: از زمانی که وارد سی سالگی شدم کمی آرام شدم و بیشتر به زندگی خانوادگی فکر کردم.

وی ادامه داد: دوست دارم خانواده خودم را داشته باشم. به هر حال، این بخشی از غریزه است که می خواهید خانواده داشته باشید و خانواده خود را در آغوش بگیرید! بازیگر «مرهم» و «او…» درباره معیارهای خود برای ازدواج گفت: به نظرم ازدواج یکی از سرنوشت های انسان است. گفتند روزی یکی می آید خواستگاری و دهانت بسته می شود و می گویی آری; من هم فکر می کنم این درست است.

وی افزود: شخصی می آید که با شما جفت می شود و به شما وابسته می شود و همین خانواده را تشکیل می دهد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: قبول ندارم به دنبال شوهر خوش تیپ و پولدار هستید. من ظاهر ازدواج سنتی را ترجیح می دهم.