چرا یحیی از این ستاره پرسپولیس بدش می آید؟

چرا یحیی از این ستاره پرسپولیس بدش می آید؟

پرسپولیس در نیم فصل دوم عملکرد خوبی نداشت و شاگردان یحیی گل محمدی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. اوج بحران در تیم پرسپولیس در هجومی است، جایی که صوفیه ها با وجود اینکه مهاجمان معروفی دارند، در 5 بازی اخیر خود تنها 3 گل به ثمر رسانده اند که آمار ضعیف و غیرقابل قبولی است. نکته جالب توجه حضور هافبک های خلاقی مانند مهدی ترابی، سعید صادقی و سروش رفیعی در فهرست پرسپولیس است اما با وجود داشتن خلاق ترین هافبک های فصل گذشته، خبری از موفقیت در خط حمله پرسپولیس نیست.

بی اعتمادی عجیب گل محمدی به رفیعی

سوروس رفیعی یکی از خریدهای تابستانی پرسپولیس قبل از شروع لیگ بیست و دوم بود. رفیعی در بازگشت به جمع سرخپوشان پایتخت و در 7 بازی ابتدایی فصل در ترکیب قرمزهای پایتخت حضور داشت اما با نزدیک شدن به هفته های پایانی نیم فصل، توانست در ترکیب پرسپولیس جای ثابتی پیدا کند. ، شرایط در برابر رفیعی کاملاً تغییر کرد و او دیگر در جایگاه نبود. یار ثابت جایی در ترکیب پرسپولیس نداشت.

رفیعی برای تثبیت جایگاهش در جمع سرخپوشان پایتخت در دیدار هفته دوازدهم با مس کرمان گل پیروزی تیمش را برای شیخ دیابات به ثمر رساند اما در یک اتفاق عجیب و غریب پس از آن گل، سروش رفیعی برای پرسپولیس نیمکت نشین شد. دیگر در لیگ برتر نیست او به عنوان یک هوادار همیشگی در ترکیب پرسپولیس قرار نمی گیرد که این تصمیم غیرمنتظره یحیی گل محمدی است.

ضرری که معادله را تغییر می دهد؟

با وجود اینکه هافبک باتجربه پرسپولیس دیگر چهره مورد علاقه و مورد اعتماد یحیی گل محمدی نبود و نسبت به روزهای ابتدایی فصل جای خود را در ترکیب اصلی سرخ پوشان پایتخت از دست داده بود. اما او تلاش زیادی کرد تا به عنوان یک ناجی در تیم متروپولیتن بدرخشد. در اولین دیدار نیم فصل دوم پرسپولیس و در شرایطی که شاگردان گل محمدی مقابل ذوب آچان مساوی شدند، رفیعی به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب تیمش اضافه شد و گل پیروزی پایتخت را به ثمر رساند تا توانایی خود را در ضربه سر نشان دهد. دوباره مربی تیمش

پرسپولیس هفته آینده در جام حذفی به مصاف سپاهان اصفهان می رود. رفیعی در این فصل سابقه حضور در جام حذفی و دیدار مقابل ونپارس اصفهان را دارد و حالا با توجه به مصدومیت سعید صادقی امیدوار است بتواند دوباره اعتماد یحیی گل محمدی را جلب کند و به جمع سرخپوشان پایتخت بازگردد. پرسپولیسی ها در هفته های اخیر موفق به گلزنی نشده اند و شاید اضافه شدن ستاره ای چون سوروس رفیعی بتواند نبود بازیکن توپ را در خط حمله ترکیب پرسپولیس برطرف کند و جدول را به نفع پایتخت نشینان برگرداند.

دیدگاهتان را بنویسید