بغداد بونجا در لیست خرید پرسپولیس؟ ستاره جدید یحیی از قطر می آید

بغداد بونجا در لیست خرید پرسپولیس؟  ستاره جدید یحیی از قطر می آید

در خبر ذکر شد؛ گفتگوی رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس با بغداد بونجا، مهاجم السعد.

پرسپولیسی ها که می خواهند با بیشترین قدرت خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند و از رقبای خود عقب نمانند، در حال مذاکره با بغداد بونجا، مهاجم الجزایری السد قطر هستند. بغداد بونجا توسط چندین ایجنت شایعه شده بود که به باشگاه پرسپولیس مرتبط شده است. او ماهیانه 365 هزار یورو (معادل 19 میلیارد تومان) از السد قطر حقوق می گیرد که باشگاه پرسپولیس به سختی می تواند چنین مبلغی را پرداخت کند!

تیم های عربستانی که سرشناس ترین بازیکنان جهان را به خدمت گرفته اند، آماده رویارویی با تیم های ایرانی هستند. حالا باید دید پرسپولیس می تواند یکی دو بازیکن سطح بالا جذب کند یا در این زمینه توانمند نیست.

لازم به ذکر است که باشگاه پرسپولیس هنوز نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده و این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است، اما یکی از دستیاران یحیی گل محمدی که نخواست نام او را فاش کند به خبرروژی گفت: یحیی گل محمدی هنوز تمام نشده است. گزینه ای را نام برده یا بازیکن خارجی را برای خرید در اختیار باشگاه قرار نداده است. اولویت سرمربی پرسپولیس تمدید با بازیکنان اصلی فصل گذشته این تیم است که قراردادشان به پایان رسیده و باید در این تیم بماند. بغداد بونجا یا بازیکنان خارجی جدید به باشگاه معرفی نشده اند!»

با توجه به قانون سقف بودجه و دستمزد سرگیجه آور ستاره الجزایری از قبل مشخص بود که بغداد بونجا تحت هیچ شرایطی نمی تواند پرسپولیسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید