بازیکن ملی پوش در لیست خرید پرسپولیس; یحیی این دو ستاره را می خواهد

بازیکن ملی پوش در لیست خرید پرسپولیس;  یحیی این دو ستاره را می خواهد

در پی انتشار خبر جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس، یکی از خبرگزاری های رسمی اعلام کرد که مدیران پرسپولیس برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی اقداماتی انجام داده و در این زمینه توافقاتی صورت گرفته است.

این خبر در حالی از سوی یک خبرگزاری رسمی منتشر شد که یحیی گل محمدی روز جمعه در گفت و گو با برنامه ورزشگاه اعلام کرد که تکلیفش برای ماندن در پرسپولیس برای فصل آینده هنوز مشخص نیست و پس از دیدار با رضا درویش این تکلیف مشخص خواهد شد. . گل محمدی در همین برنامه اعلام کرد که هیچ لیست ورود و خروجی را به مدیران باشگاه و رضا درویش تحویل نداده است.

پس از انتشار این خبر گمانه زنی های زیادی در مورد نام این دو بازیکن آغاز شد و پیگیری های فوتبالی نشان می دهد این دو بازیکن جوان محمد خدابندلو و علیرضا علیزاده ستاره های فصل گذشته سیرجانی هستند.

محمد خدابندلو که فصل گذشته به جمع سرخ پوشان لینک شده بود و در حال مذاکره با مدیران پرسپولیس بود به دلیل اختلافات مالی و عدم توافق با مدیر برنامه هایش به گلگهر سیرجان پیوست.

علیرضا علیزاده هافبک دفاعی تیم گل گهر که قراردادش پس از 3 فصل حضور در سیرجان با این تیم به پایان رسید و یکی از بازیکنان مورد علاقه امیر گالنووی محسوب می شود، دومین بازیکن مورد توجه پرسپولیسی هاست که اگر به پرسپولیس برود جایگزین کمال سوگادا نیا خواهد شد.

جالب اینجاست که هر دو گزینه توسط یحیی گل محمدی منتفی است. محمد خدابندلو در فصل نقل و انتقالات تابستان گذشته هافبک مورد نظر یحیی گل محمدی بود اما پس از مذاکره (یا به گفته یحیی گل محمدی، بازرگرمی) با پرسپولیس راهی گل گهر سیرجان شد. رفتاری مشابه برای سرمربی پرسپولیس رخ داد و او چندی پیش به نزدیکان باشگاه پرسپولیس هشدار داد که اجازه معامله به نام پرسپولیس را ندهند. از طرفی محمد خدابندلو در تیم گل گهر سیرجان چندان بازی نکرد و بیشتر به عنوان ذخیره به میدان رفت که از دید یحیی گل محمدی دور نماند.

از سوی دیگر علیرضا علیزاده حکایت جالب تری دارد. یحیی گل محمدی در زمانی که سرمربی پدیده مشهد بود در تست این تیم علیزاده جوان را رد کرد! یحیی گل محمدی معتقد بود و هنوز هم معتقد است علیرضا علیزاده هافبک دفاعی کندی است و کمکی به پرسپولیس نمی کند. با اینکه علی علیزاده باتجربه شده و به پیراهن تیم ملی رسیده اما ظاهرا نظر یحیی گل محمدی درباره این بازیکن هنوز تغییر نکرده است.

البته یحیی گل محمدی به دنبال خرید یک هافبک دفاعی برای جانشینی کمال سوگادا نیا در سنین بالا است اما هنوز به نتیجه لازم در این زمینه نرسیده است. در حال حاضر اولویت یحیی گل محمدی و همه بازیکنان پرسپولیس تمدید قرارداد میلاد سرلک است.

دیدگاهتان را بنویسید